Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@06:34:44 GMT

استاد ابوالقاسم کاکلی دارفانی را وداع گفت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۳۴۹۰

استاد ابوالقاسم کاکلی دارفانی را وداع گفت

استاد ابوالقاسم کاکلی که به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، متاسفانه باخبر شدیم استاد ابوالقاسم کاکلی، پدر پرورش اندام ایران بعد از اینکه به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شده بود، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ایشان که از قهرمانان پرورش اندام ایران و آسیا در دهه 40 و 50 بودند، با به دست آوردن بیش از یکصد مدال و کاپ از دوران قهرمانی نام خود را در تاریخ ورزش جاودانه کردند.   استاد کاکلی همچنین شاگردان زیادی را در رشته پرورش اندام تربیت کرده بودند.   فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام این ضایعه تلخ را به خانواده کاکلی، اهالی پرورش اندام و جامعه ورزش تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.  

منبع: دانا

کلیدواژه: پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشته شدن یک سیاه پوست دیگر به دست پلیس آمریکا (فیلم) سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم) حمله به ماشین خودران گوگل در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • برای اولین بار یک زن همزمان پمپ قلب و پیوند کلیه خوک دریافت کرد
  • اولین فردی که همزمان پمپ قلب و کلیه خوک دریافت کرد