Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از امیر قلعه نویی و مسئولان باشگاه گل‌گهر به خاطر رفتار ناشایستی که صورت گرفت ناراحت نیستم بلکه ناراحتی من از ورود بدون اجازه تماشاگران در برخی بازی هاست.

علی فیروزی در گفت و گو با میزان، در مورد درگیری با یکی از عوامل باشگاه گل گهر سیرجان اظهار داشت: در جلسه هماهنگی تعداد کارت هایی که اجازه حضور در ورزشگاه دارند مشخص می شوند و فقط افرادی که کارت دارند می توانند با توجه به میزبانی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی با گل گهر اما متاسفانه تعداد زیادی از افراد نامشخص در ورزشگاه حضور داشتند من در این خصوص از نماینده فدراسیون فوتبال خواستم بازی را متوقف کند ولی او گفت من نمی توانم بازی را متوقف کنم.

وی ادامه داد: وقتی در ورزشگاه ما چنین اتفاقی رخ می‌دهند به نیروی انتظامی تذکر داده می‌شود و نیروی انتظامی با علاقمندانی که از دیوارها و خانه‌های اطراف بازی را تماشا می‌کنند برخورد می کند اما در ورزشگاه های دیگر برخورد با افرادی که بدون مسئولیت در استادیوم حاضر شده و فقط نقش تماشاگر را دارند برخورد نمی‌شود. در جریان بازی به این موضوع اعتراض داشتم که فردی از کنار من رد شد، توهین کرد و به سرعت فرار کرد. من کلا آدمی نیستم که بخوام درگیر شوم اما از این نوع برخورد ناراحت شدم.

مدیر تیم صنعت نفت با اشاره به اینکه با تیم گل‌گهر مشکلی ندارد تصريح کرد: البته ناراحتی من از باشگاه گل گهر، مسئولان این باشگاه و یا امیر قلعه‌نویی نیست. حتی قلعه نوعی با من تماس گرفت و به خاطر اتفاقی که افتاد از من عذرخواهی کرد. حرف من این است اگر قرار است تماشاگر وارد ورزشگاه شود باید به تماشاگران همه تیم‌ها چنین اجازه ای دهند.

فیروزی به صحنه پنالتی مشکوک اشاره و تاکید کرد: من مشکلی با این تیم نداشتم. خطاب به داور مسابقه با وجود صحنه مشکوک پنالتی خسته نباشید گفتم. اگر قرار است در آبادان فقط به تعداد افرادی که کارت دارند در استادیوم حضور پیدا کنند چرا در ورزشگاهی مثل سیرجان یا در بازی پرسپولیس و شهرخودرو آن همه تماشاگر حضور پیدا می‌کند. آیا قانون برای تیم‌های مختلف متفاوت است؟ اگر قانون است باید برای همه یکی باشد ما مشکلی نداریم اما اگر قرار است در ورزشگاهی تماشاگر بیاید حداقل اجازه دهند تماشاگران از بیرون از ورزشگاه و از روی ساختمان ها بازی ما را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: آیا حاج‌صفی بازی با پرسپولیس محروم است؟

انتهای پیام/

برچسب ها: علی فیروزی صنعت نفت آبادان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر سیرجان علی فیروزی صنعت نفت آبادان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی فوتسال ایران به رهبری وحید شمسایی عملکرد درخشانی در جام ملت‌های 2024 تایلند داشت و پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی موفق شد با شکست قرقیزستان و ازبکستان به فینال برسد و در فینال هم موفق شد تایلند میزبان مسابقات را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد.

این موفقیت خیلی زود با واکنش مقامات سیاسی و ورزشی کشور مواجه شده و حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نیز با انتشار یک استوری قهرمانی وحید شمسایی و شاگردانش را تبریک گفته است.

نکته قابل توجه درباره قلعه‌نویی و تیم ملی فوتسال اینکه او یکی از حامیان همیشگی شمسایی بوده و همواره رابطه خوبی میان او و سرمربی تیم ملی فوتسال برقرار بوده است.

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو