Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم بخش پاک اندیش شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بارندگی امروز خسارت جانی و مالی نداشته و فقط در شهر قصرقند از پاسک تا هلنچکان و کورسر  و محدوده شهر باریده است.

وی بیان کرد: این بارندگی پیش بینی نشده بوده و همه را در این روزهای تابستان غافلگیر کرد و حجم زیادی روان آب بویژه در محله دلشادی قصرقند جاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قصرقند با ۶۱ هزار نفر در ۵۶۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان واقع شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل گفتک از بعدازظهر شنبه سامانه همرفتی در ارتفاعات جنوبی استان فعال شد.

محسن حیدری اظهارداشت: این سامانه ارتفاعات جنوب استان به ویژه شهرستان های راسک، سرباز، قصرقند و نیکشهر را فرا گرفت.

وی ادامه داد: رگبار باران با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و احتمال تگرگ در ساعات بعدازظهر و اوایل شب از پیامدهای مخاطره آمیز این سامانه همرفتی است.

مدیرکل هواشناسی افزود: توصیه می شود در زمان رانندگی احتیاط لازم در دستور کار قرار گیرد و از تردد و توقف بستر و حاشیه مسیل ها خودداری شود, کوهنوردان نیز با توجه به احتمال بالای برخورد صاعقه از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

وی بیان کرد: رگبارهای شدید در بازه زمانی کوتاه و وقوع صاعقه از ویژگی های سامانه های همرفتی است که با توجه به شاخص های همرفت، شدت آن درجات مختلفی دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان قصرقند بارندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قصرقند بارندگی سیستان و بلوچستان قصرقند بارندگی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر

بارش های سیل آسای اخیر به زمین های حاصلخیز کشاورزی در روستای عباس آباد از توابع شهرستان مینودشت استان گلستان خسارت زد. به گفته شهروند خبرنگار ما یکی از دلایل این خسارات نامساعد بودن بستر رودخانه نرماب است که هر ساله به خاطر لایروبی نشدن برای کشاورزان در حوزه کشت گندم، چغندر، نخود فرنگی و دیگر محصولات مشکل ساز شده است.

 شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از مسولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: جمال سرحدی - گلستان

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات