Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بیش از هزار و 700 کارگاه آموزشی مهارت شهروندی با محورهای اصلی ترافیک و آلودگی هوا، حقوق و تکالیف شهروندی، محیط زیست و پسماند، ایمنی و مدیریت بحران، زیست مسئولانه شهری ، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در دو بستر اجرایی کارگاه هایی توسط اداره کل آموزش های شهروندی و مناطق با حضور 124 هزار و 626 شرکت کننده در مناطق 22گانه شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، طی آبان تا بهمن 1399 تعداد 43 کارگاه توسط اداره ‌کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با حضور 2هزار و 90 شرکت کننده مختص شهرداران مدارس و معاونان هشت گانه دوره قبل مناطق 22گانه، از طریق مدرسه مهارت های شهروندی در بستر سایت نوجوانستان (nojavanestan.ir) برگزار شد.
1752 کارگاه در مناطق از آبان تا پایان اسفندماه 99 با 122 هزار و 536 شرکت کننده و اهدای 9 هزار 935 بسته تشویقی و آموزشی توسط مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار شد که شامل دانش آموزان مدارسی بود که با توافق فی مابین اداره آموزش و پرورش منطقه و اداره آموزش های شهروندی منطقه انتخاب و معرفی شدند.
کلاس های مذکور از طریق سایت آموزشی مدارس (سامانه شاد و ...) منتخب برگزار شد و براین اساس مناطق در هر ماه موظف به برگزاری حداقل 5 عنوان کارگاه در محورهای تعیین شده برای دختران و پسران به صورت مجزا شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه یک روزه جوانی جمعیت ویژه خواهران و برادران به همت مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری جامعة الزهرا حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

در این نشست که به صورت حضوری برگزاری می‌شود صالح قاسمی به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ رأس ساعت ۸ الی ۱۸ است.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 6096916 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان