Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرس کل استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه نامگذاری سال‌های اخیر در حوزه اقتصادی و حمایت از تولید دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری از سال 1399 در بازرسی کل استان زنجان تشکیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه شرایط واحدهای تولیدی استان از 3 حالت خارج نیست، اظهار داشت: برخی واحدها به طور کامل تعطیل بوده، برخی نیمه‌فعال و برخی نیز فعال هستند اما ظرفیت و توان ارتقا و توسعه را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص واحدهای تولیدی که بنا به دلایل مختلف، تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: بازرسی کل به عنوان دستگاه نظارتی جهت شناسایی و رفع موانع، محدودیت‌ها و مشکلات موجود بر سر راه تولید با هدف فعال کردن واحدهای تعطیل، تلاش می‌کند.

خمسه با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدی استان فعال بوده اما با کمتر از ظرفیت اسمی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و برخی نیز بنا به دلایلی، نیمه‌فعال هستند، افزود: بازرسی کل در خصوص این واحدها نیز برای کمک به شتاب فعالیت و تولید با ظرفیت کامل و متعاقب آن ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی اقدام می‌کند.

بازرس کل استان زنجان در خصوص واحدهای فعال تصریح کرد: چنین واحدهایی نیز ظرفیت و توان ارتقا و توسعه در جهت افزایش تولید محصولات را دارند و بازرسی کل در صورتی که نیاز باشد نسبت به رفع موانع موجود و حمایت و پشتیبانی لازم از این واحدها در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ورود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه همگان باید شعار سال و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به عنوان یک فرمان تلقی کنند، اظهار داشت: هدف، رسیدن به نقشه راه ترسیم‌شده از سوی معظم لَه بوده و وقتی ایشان بر مساله‌ای تاکید می‌کنند به معنی نیاز به تلاش و فعالیت بیشتر و تقویت آن حوزه از سوی مسئولان است.

خمسه در پایان از تمام تولیدکنندگان خواست تا موانع و مشکلات خود پیرامون امر تولید و سرمایه‌گذاری را به دفتر حمایت از تولید بازرسی کل استان اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تولید و سرمایه گذاری کل استان زنجان حمایت از تولید بازرسی کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود