Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@02:21:05 GMT

کدام خودروها بالاترین نمره کیفیت را گرفتند؟

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۴۵۶۱

کدام خودروها بالاترین نمره کیفیت را گرفتند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، جدیدترین گزارش ارزشیابی کیفی خودروها با بررسی وضعیت وانت‌ها آغاز شده است. بر این اساس وانت‌ها به دو سطح قیمتی تقسیم شده‌اند که در سطح قیمتی نخست تنها وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی از ایران خودرو دیزل قرار گرفته که سه ستاره کیفیت گرفته است.

در سطح دو قیمتی، وانت نیسان ریچ، سایپا151، کارا2000 تک کابین و کارا2000 دو کابین با قرار گرفتن در رده بالا، سه ستاره کیفیت دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن وانت آریسان دو ستاره و وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز نیز تنها یک ستاره کیفیت گرفته‌اند.

در بخش خودروهای سواری نیز یک تفکیک بر اساس قیمت صورت گرفته که در سطح قیمتی نخست تنها تیگو7 شرکت مدیران خودرو قرار دارد و این خودرو سه ستاره کیفیت گرفته است. در سطح قیمتی دو، هایماs7  اتوماتیک ایران خودرو و SWMG01F  سیف خودرو چهار ستاره کیفیت گرفته‌اند. در این گروه قیمتی، جکS5، جکS3، تیگو5 و آریزو5 توربو نیز قرار دارند که همگی دو ستاره کیفیت دارند و ام وی امX33  تنها خودرو این گروه است که امتیاز دو گرفته است.

در سطح قیمتی بعدی دناپلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو تنها خودرویی است که پنج ستاره کیفیت را دریافت کرده و از این جهت رکورددار است. دنا پلا توربو، پژو207 و  دنا پلاس خودروهای بعدی این گروه قیمتی هستند که توانسته‌اند چهار ستاره کیفیت را از آن خود کنند.

در این گروه قیمتی، پژو 206 صندوق دار، پژو206، دنا، رانا، پژو پارس، سمند سورن و پژو405 نیز قرار دارند که همگی آن‌ها سه ستاره کیفیت دارند.

در آخرین گروه قیمتی خودروهای سواری، کوییک سایپا تنها خودرو چهار ستاره است و پس از آن کوییک آر، تیبا2 پلاس، تیبا2، ساینا و تیبا هر کداک سه ستاره کیفیت را به خود اختصاص داده‌اند.

در میان خودروهای سنگین و در گروه مینی بوس، مینی بوس ایسوزو شرکت بهمن دیزل، پنج ستاره کیفیت را به خود اختصاص داده است و پس از آن ون مسافری وانا ایران خودرو و مینی بوس شیلر بهمن دیزل چهار ستاره کیفیت و مینی بوس آرین، سه ستاره کیفیت گرفته‌اند.

در گروه کامیونت‌ها، هر دو مدل کامیونت‌های ایسوزو شرکت بهمن دیزل، پنج ستاره کیفیت را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن، کامیونت شیلر همین شرکت و کامیونت الوند سایپا دیزل نیز چهار ستاره شده‌اند.

در میان کامیون‌ها، کامیون ایسوزو بهمن چهار ستاره و کامیون بنزWH  ایران خودرو دیزل، سه ستاره دارند و در جدول کشنده نیز کشنده نیوفوتون ایران خودرو دیزل و کشنده فاو سیبا موتور هر یک چهار ستاره به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین این گزارش به مقایسه وضعیت کیفی خودروها در اسفند سال گذشته در مقایسه با ماه پیش از آن پرداخته که نشان می‌دهد هیچیک از خودروها چه در سطح سواری و سبک و چه در سطح سنگین، هیچ تغییر وضعیت کیفی را به ثبت نرسانده‌اند.

پربیننده ترین خرید اینترنتی لاستیک بارز از فروشگاه اینترنتی هایپرتایر طراحی قوی‌ترین موتور پایه گازسوز کشور در ایران خودرو قیمت پراید امروز ۱۴۰۰/۲/۴ پژو پرشیا چند؟ + جدول قیمت پراید امروز ۱۴۰۰/۲/۵

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کیفیت خودرو خود اختصاص داده ستاره کیفیت سه ستاره کیفیت ستاره کیفیت سطح قیمتی ایران خودرو گروه قیمتی چهار ستاره مینی بوس پس از آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، استفاده از وسایل نقلیه برقی می‌تواند راهکاری بسیار مؤثر در مسیر رفع و کاهش چالش‌های حیاتی و دارای مزایای زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت‌های تجدیدناپذیر فسیلی و بهبود کیفیت هوا باشند. از این رو تغییر سبک حمل و نقل از سنتی بنزینی به برقی اهمیت ویژه‌ای‌دارد. در این راستا شهرداری تهران برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دنبال می‌کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قراردادها در حال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از نکات حائز اهمیت برای رانندگان تاکسی، قیمت خودروهای برقی است که نیازمند ارائه تسهیلات ویژه است. به گفته شهرداری تهران قیمت این خودروها قابل رقابت با خودروهای بنزینی خواهد بود.

علاوه بر این شهرداری تهران برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ این خودروها پیش از این ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده است و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ایستگاه‌های اعلامی را احداث و مجهز کند.

کد خبر 6096387

دیگر خبرها

  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای دوشنبه و سه شنبه | کدام استان‌ ها هشدار بارندگی گرفتند؟
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • ۱۰ کشور با بهترین غذاها در جهان؛ کدام کشور بهترین کیفیت غذا را دارد؟ (+عکس)
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟