Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@07:33:32 GMT

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی راور

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۵۱۰۵

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی راور

رییس بهزیستی شهرستان راور گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته، ۵۳۸ هزار ریال بین مددجویان بهزیستی راور توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صدیقه شبستری، در این خصوص اظهار داشت: به همت اداره بهزیستی راور و با همراهی ارزشمند خیران این شهرستان، ۱۰۰ بسته معیشتی، شامل اقلام خوراکی و بهداشتی تامین شد و با همکاری برخی مراکز این شهرستان در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این بسته‌ها، شامل مرغ گرم، رب گوجه، ۲ عدد روغن، سویا، پنیر و ۲ بسته ماکارونی، ۲ کیلوگرم پیاز و ۲ کیلوگرم سیب زمینی و مواد شوینده، شامل مایع ظرفشویی، پودر لباسشویی، شامپو خانواده و صابون به ارزش هر بسته ۵۳۸ هزار ریال و مجموع ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بوده است.

شبستری بیان داشت: به همت یکی دیگر از خیران شهرستان، مقدار ۳ تن پیاز در قالب بسته‌های ۵ کیلویی که ارزش کل آن‌ها ۱۲۰ میلیون ریال بود در اختیار مددجویان تحت حمایت اداره بهزیستی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبستری بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نادر سلیم گفت: نهاده‌های توزیع شده در سال گذشته شامل ۴۱ هزار و ۲۳۱ تن ذرت، ۲۸ هزار و ۳۶۶ تن کنجاله سویا و ۲۰ هزار و ۵۷ تن جو بود که بین دامداران واجد شرایط توزیع شد.

وی افزود: در راستای حفظ و پایداری تولید مقدار ۱۷ هزار و ۶۷۲ تن انواع نهاده شامل (۶ هزار و ۲۹۱ تن ذرت، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن جو و ۸۱ تن کنجاله سویا) به صورت مدت دار توزیع شده است. 

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد اعلام کرد: این اداره کل به عنوان عضو اصلی و دائمی کارگروه تنظیم بازار استان و نیز عضو فعال در تصمیمات و اجرای مصوبات این کارگروه در راستای تامین، توزیع، نظارت و تنظیم بازار فعالیت می‌کند.

سلیم با توجه به اینکه استان یزد پایانه گمرکی محموله‌های پروتئینی وارداتی است، در همین راستا سال ۱۴۰۲ مقدار ۶ هزار و ۲۵۵ تن مرغ و هزار و ۱۳۴ تن گوشت منجمد به استان وارد که مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ تن آن از طریق گمرک ترخیص و به سایر استان‌ها ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها