Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان دکتر مسعود کرمان ساروی در این خصوص گفت، اعضای هیات علمی گروه های پزشکی و پیراپزشکی و  دانشجویان سال آخر رشته های پرستاری و مامایی و دانشجویان رشته پزشکی در دوره اینترنی ، استاژری واحد زاهدان بر علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فرایند واکسیناسیون تعداد ۱۵۰ نفر از اعضای هیات علمی و دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی واحد زاهدان  دوز اول واکسن استرازانکا  را دریافت نمودند که در بیمارستان تامین اجتماعی تزریق واکسیناسیون صورت گرفت. 

کرمان ساروی در این رابطه همچنین گفت: دوز دوم تزریق واکسن در تیرماه سال جاری به جامعه هدف دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تزریق خواهد شد و تلاش خواهیم کرد در مرحله دوم طرح واکسیناسیون پرسنل و اساتید و همچنین سایر دانشجویان واحد زاهدان بر علیه ویروس کرونا واکسینه شوند که پیگیری های لازم در این خصوص در حال انجام است.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1094090 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی واکسیناسیون کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی واکسیناسیون کرونا دانشگاه آزاد اسلامی پزشکی و پیراپزشکی واحد زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد