Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- موج چهارم کرونا همچنان در استان گیلان در حال پیش‌روی بوده و به دلیل شدت بالا مبتلایان زیادی را به کام مرگ می‌کشاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، پیک چهارم کرونا همچنان در استان گیلان در حال پیش‌روی بوده و هر روز شمار بسیاری از مردم را قربانی خود می‌کند.

 از زمان طغیان شدید موج چهارم کونا و حاد شدن شرایط، محدودیت‌های شدیدی برای اصناف، مشاغل و تردد در استان گیلان اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه اعمال محدودیت‌ها تاثیر بسیاری در کاهش آمار مبتلایان به کرونا دارد اما همچنان برخی از اصناف در استان گیلان محدودیت‌های ابلاغ شده را رعایت نمی‌کنند.

آخرین وضعیت شیوع کرونا در گیلان/ آمار ابتلای کودکان رو به افزایش است+جدولمیزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان به زیر 60درصد رسیدافزایش شدید بیماران بدحال کرونایی در گیلان؛ 190 نفر اضافه شد

 این در حالی است که نظارت‌ها بر مشاغل در استان گیلان شدیدتر شده و به گفته مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت استان گیلان شمار واحدهایی که تعطیل می‌شوند به 15 برابر افزایش یافته است.

 طبق آخرین اعلام همچنان 16 شهرستان از 17 شهرستان استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی دارد و تنها شهرستان رضوانشهر در وضعیت نارنجی کرونایی بوده که آن نیز در گروه شهرهای پرخطر کرونایی قرار دارد.

موج چهارم کرونا در گیلان ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی را نیز در خود جای داده که شدت عوارض و همه‌گیری آن به مراتب از کرونای معمولی بیشتر است از این رو قربانیان بیشتری را نیز به کام مرگ می‌کشاند.

 در پیک‌های قبلی کرونا بستری‌شدگان کرونایی تنها از میان سالمندان و افراد در سنین بالا بود که در پیک چهارم این بیماری شمار بسیاری از جوانان را نیز درگیر خود کرده است.

 طبق بررسی‌ها بسیاری از بستری‌شدگان کرونایی در گیلان از رده سنی جوانان هستند که به دنبال عادی‌انگاری و این تصور که تنها سالمندان به کرونا مبتلا می‌شوند در بیمارستان بستری هستند.

طبق آخرین آمار در حال حاضر 916 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که 182 نفر در 24 ساعت گذشته به این آمار افزوده شده‌اند.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان چهارم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، در سال گذشته صنعت برق کشور شاهد رشد قابل توجه شمار مشترکان در بخش‌های مختلف بود و بر اساس آمار و ارقام موجود تعداد شمار مشترکان به طور میانگین نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۲.۵ درصدی داشت.

بر همین اساس شمار مشترکان بخش خانگی از ۳۱ میلیون و ۶۳۱ هزار نفر با ۲.۳ درصد افزایش به ۳۲ میلیون و ۳۵۱ هزار مشترک تا پایان سال ۱۴۰۲ رسید.

همچنین شمار مشترکان بخش عمومی نیز با ۳.۵ درصد افزایش به ۱ میلیون و ۹۷۷ هزار مشترک رسید.

در بخش کشاورزی نیز تعداد مشترکان این بخش در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۳.۵ درصدی داشت و بر اساس گزارش‌ها ۱۸ هزار مشترک در این بخش به تعداد مشترکان برق دار افزوده شد.

در بخش صنعت بر اساس آمار و ارقام موجود ۹ هزار انشعاب برق جدید برای واحدهای صنعتی صادر شد تا شمار کل مشترکان بخش صنعت کشور به ۲۷۷ هزار واحد برسد.

برای مشترکان بخش تجاری نیز در سال گذشته ۱۵۹ هزار انشعاب برق صادر شد و شمار مشترکان این بخش با ۳ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ به ۵ میلیون ۴۴۶ هزار مشترک رسید.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد کل مشترکان صنعت برق نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۲.۵ درصد افزایش از ۳۹ میلیون و ۶۲۰ هزار نفر به ۴۰ میلیون و ۵۹۳ هزار مشترک رسید.

این گزارش حاکی است در سال ۱۴۰۲ در مجموع برای کل مشترکان ۳۳۳ میلیارد و ۱۷ میلیون کیلووات ساعت برق تأمین شد که ۵۰.۵ درصد آن در بخش‌های مولد یعنی بخش کشاورزی و صنعت مصرف شد.

کد خبر 6089775 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق