Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آبی های پایتخت در شرایطی فردا پنجمین مسابقه آسیایی خود را مقابل الاهلی عربستان برگزار می کنند که شیخ دیاباته و محمد نادری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

استقلال در دو بازی گذشته مقابل الدحیل قطر با سیستم ۳-۳-۴ بازی کرد و از مثلث خطرناک دیاباته، مطهری و قایدی در خط حمله بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما با توجه به غیبت دیاباته شاهد تغییر سیستم آبی ها در بازی با الاهلی خواهیم بود.

استقلال در مسابقه اول با الاهلی عربستان سیستم ۲-۴-۴ را مورد استفاده قرار داد و مطهری و قایدی زوج خط حمله بودند. حالا نیز به احتمال فراوان شاهد تکرار بازی آبی ها در بازی برگشت با آرایش ۲-۴-۴ خواهیم بود.

این در حالی است که استقلال در بازی فرداشب نیاز مبرم به پیروزی دارد تا شانس صعود خود را افزایش بدهد. با توجه به این موضوع احتمال دارد سرمربی استقلال بخواهد ریسک کند و تیمش را با آرایش ۲-۵-۳ به زمین بفرستد. با توجه به اینکه محمد نادری هم مصدوم است و به بازی با الاهلی نمی رسد و میلیچ بازیکن هجومی تری است احتمال اینکه آبی ها فردا شب با ۳ مدافع مرکزی به میدان بروندو وریا غفوری و میلیچ دو ستاره کناری آبی ها در سیستم ۲-۵-۳ باشند هم وجود دارد.

حال باید منتظر ماند و دید در نهایت فرهاد مجیدی چه تصمیمی درباره تیمش خواهد گرفت و آبی ها را با چه سیستمی مقابل الاهلی عربستان به زمین خواهد فرستاد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الاهلی استقلال فرهاد مجیدی اخبار استقلال استقلال الاهلی فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیایی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی

تلویزیون‌های امروزی تنها یک نمایشگر ساده نیستند و می‌توانند با سیستم عامل هوشمند خود، دنیایی از سرگرمی را برایتان فراهم کنند. در این بین برای تماشا یک فیلم و یا داشتن تجربه یک بازی عالی، بهره‌مندی از صدای مناسب و فراگیر یکی از ضروریات به‌شمار می‌رود. از این رو برخی برای حل این مورد به دنبال گزینه‌هایی مانند ساندبارهای گران قیمت و یا سیستم‌های صوتی حرفه‌ای می‌روند.

افزایش کیفیت و صدای تلویزیون تنها با انجام چند ترفند ساده

به گزارش گجت نیوز، به‌طور کلی ترفندهای ارائه شده در این مطلب راهنمایی، تنها در صورتی جواب می‌دهند که تلویزیونتان واقعا یک سیستم صوتی مناسب داشته باشد. بنابراین در غیر اینصورت هیچ چیزی به غیر از ساندبار و یا سیستم‌های صوتی حرفه‌ای نمی‌تواند کیفیت و بلندی صدا تلویزیون شما را افزایش دهد.

افزایش بلندی و کیفیت صدا تنها با چند تغییر در منو تنظیمات!

تلویزیون شما ممکن است قدرت صوتی بالاتری از آنچه فکر می‌کنید، داشته باشد. به همین خاطر بررسی تنظیمات صدا آن می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند. به‌طور کلی اکثر تلویزیون‌ها تنظیمات اولیه‌ای برای مدیریت باس و صدای زیر دارند و شما می‌توانید برای تلویزیون‌های قدیمی‌تر با بلندگوهای کوچک‌تر، باس را کاهش دهید تا صدای خفه شده کمتر شود. برعکس، افزایش صدای زیر هم می‌تواند بیان دیالوگ‌ها را تا حد نسبی واضح‌تر کند.

اما در تلویزیون‌های امروزی ماجرا تنها به این دو مورد ختم نشده و اغلب دارای حالت های صوتی متنوعی هستند که به‌طور خاص برای انواع مختلف محتوا طراحی شده‌اند. برای مثال در تنظیمات صدا می‌تواند پخش موسیقی، ورزش و یا سینمایی را ببینید که با انتخاب هر کدام به‌صورت خودکار باقی تنظیمات حرفه‌ای صدا نیز تغییر می‌یابد.

علاوه‌بر این موارد، برخی تلویزیون‌های هوشمند مانند محصولات سامسونگ و ال‌جی قابلیت تنظیم صدا به‌صورت خودکار را هم دارند تا با تغییر ناگهانی صدا از یک گفتگوی آرام به یک تبلیغات پر سروصدا جلوگیری شود.

محل قرارگیری تلویزیون

فضایی که تلویزیون را در آن قرار می‌دهید، به حد موثری می‌تواند در پخش و کیفیت بلندی آن تاثیر داشته باشد. بنابراین اگر با مشکل صوتی تلویزیون مواجه هستید، بهتر است چند دقیقه وقت گذاشته و با بررسی این موضوع به دنبال تعیین مکان بهینه برای یک تجربه صوتی فراگیر باشید.

در تلویزیون‌های قدیمی که بلندگوها به سمت پایین قرار دارند، این مشکل بیشتر دیده می‌شود؛ چراکه صدا برای رسیدن به مخاطب به‌جای اینکه از تلویزیون پخش شوند، از زمین پخش می‌شوند. اما در تلویزیون‌های امروزی این مشکل کمتر دیده شده و علت آن در قرارگیری بلندگوها در سراسر قاب است. به همین دلیل قرارگیری تلویزیون روی یک سطح صاف تا حد زیادی می‌تواند به رفع مشکل کمک کند.

در تلویزیون‌های امروزی به‌دلیل قرارگیری بلندگوها روی قاب برای نصب در دیوار مناسب‌تر هستند؛ چراکه با پخش یکنواخت صدا از روی دیوار عمودی می‌تواند تجربه حس فراگیرتری را القا کند.

محیط اطراف تلویزیون؛ عامل موثر دیگری در کیفیت صدا پخش شده

چیدمان اتاق تلویزیون می‌تواند به‌طرز شگفت‌انگیزی بر نحوه انتقال صدا تأثیر بگذارد. این امر به‌ویژه برای تنظیمات سینمای خانگی اختصاصی با آکوستیک دقیق برنامه‌ریزی شده مهم است. بنابراین کاربران خانگی می‌توانند با مدیریت نحوه بازتاب صدا تا حد قابل توجهی مشکل خود را حل کنند.

در مورد بازتاب بهتر است در ابتدا به این مورد اشاره کنیم که اشیایی که در زیر تلویزیون شما قرار دارند، می‌توانند با افزایش و یا کاهش کیفیت صدا، در بلندی آن تاثیر داشته باشند. این افزایش و یا کاهش بیشتر وابسته به جنس آنان است که آیا صدا را به‌طور کامل بازتاب می‌دهند و یا بخشی از آن را جذب می‌کنند.

به‌همین خاطر در فضاهای باز تماشای یک فیلم به‌خاطر صدا گل‌آلود مانند آن نمی‌تواند جذاب باشد و متهمین ردیف اول این اتفاق نیز دیوارها و کف‌های خالی از هر چیزی هستند. آنها باعث می‌شوند تا صدا به اطراف پرتاب شده و به‌طور بالقوه دیالوگ را خفه می‌کنند.

برای مقابله با چنین انعکاس‌های زننده‌ای به‌طور خیلی ساده می‌توانید با پوشاندن فضاهای باز بوسیله فرش، موکت و حتی گیاهان آپارتمانی صداهای اضافی و یا زننده را جذب کنید.

داشتن تجربه یک صدای فراگیر و باکیفیت از لحاظ علمی واقعا کار دشواری بوده و در هر فضایی امکان فراهم کردن آن وجود ندارد. اما انجام این ترفندهای ساده خالی از لطف نبوده و تا معقولی می‌توانند با افزایش کیفیت و یا جذب نویزهای اضافی به داشتن یک صدای خوب کمک کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر