Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های الوحده امارات و پرسپولیس با پیروزی نماینده اماراتی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم پرسپولیس در پنحمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۹ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فاتوردای هندوستان به مصاف تیم الوحده امارات رفت که این مسابقه درنهایت با پیروزی نماینده امارات خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول حملات تیم الوحده به شکل انفجاری آغاز شد و نماینده فوتبال امارات که خطر عدم صعود را بیخ گوش خود حس می‌کرد، بارها تا مرز فروپاشی دروازه تیم پرسپولیس جلو رفت. طی یکی از این تلاش‌ها و در شرایطی که مدافعان سرخ‌وش از نفوذ مهاجم تیم الوحده غافل بودند، نخستین گل بازی به ثمر رسید.

پس از این گل ابتکار عمل رفته رفته به دست سرخ‌ها آمد اما دفاع چندلایه و مدیریت بازی توسط شاگردان تن‌کاته مانع از گل‌زنی تیم پرسپولیس در نیمه اول شد.

نیمه دوم هم با شدت بیش‌تر حملات نماینده فوتبال ایران همراه بود و مهاجمان تیم پرسپولیس بارها تا آستانه باز کردن دروازه تیم الوحده امارات پیش رفتند و حتی تیر دروازه‌شان را هم دو بار لرزاندند، اما دروازه اماراتی‌ها فرو نریخت.

گروه E لیگ قهرمانان آسیا - هفته پنجم - فصل ۲۰۲۱
دوشنبه: ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ساعت ۱۹
استادیوم: جواهر لعل نهرو گوآ هند - بدون تماشاگر
داور: تانتاشف ایلگیز(ازبکستان) - کمک‌ها: آندری تی‌ساپنکو و تیمور گاینولین(ازبکستان) - داور چهارم: عمار ابراهیم(بحرین).

الوحده امارات ۱
گل: تم ماتاوز (۵)

پرسپولیس صفر
گل: -

ترکیب الوحده:‌ محمد الشمسی، محمد برغش، لوکاس پیمنتا، تیم ماتاز، منصور الحربی، عبدالله الکربی، لی میونگ جو، نهیان عادل، فارس جمعه، عبدالله حامد و عمر خربین
سرمربی: هنک تن کاته
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی
سرمربی: یحیی گل محمدی

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: الوحده امارات تیم پرسپولیس تیم الوحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مصاف ازبکستان رفت.

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

مسعود محمدی، محمد حسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی

ترکیب تیم ملی فوتسال ازبکستان:

ابوس المورودو، روپیف اختیور، خمرویف ایلخمجون، نیشونوف خسن الدین،   تولکینوف البک

 در دقیقه ۴ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه عادل‌اف بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۷ جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در دقیقه ۱۸  بازیکنان ازبک با یک حرکت تمرین شده  توسط زیانوف به گل دوم رسیدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک ازبکستان به پایان رسید. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده