Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با بستری بودن ۷۷ نفر در ICUهای مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری، رکورد این بستری در روزهای گذشته و ماه‌های گذشته شکسته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد، در جدیدترین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های کشور، 10 شهرستان استان چهارمحال و بختیاری مانند گذشته در وضعیت سطح هشدار3 یعنی وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون تمامی مشاغل سطح 2 و3 و 4 در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری تعطیل و مشاغل سطح 1 با محدودیت و رعایت دستورات بهداشتی فعالیت می‌کنند.

شیوع ویروس کرونا در نوع‌های جهش یافته، شلوغی ایام عید و تعطیل نشدن بازار، تجمعات و دورهمی‌های ایام عید از جمله دلایلی است که می‌توان برای این اوضاع بحران کرونایی در استان دانست.

موج چهارم کرونا در استان چهارمحال و بختیاری سخت‌تر و بحرانی‌تر آغاز شده است و نمی‌توان زمانی برای کاسته شدن این موج پیش‌بینی کرد، خصوصا اینکه به فصل گرما نزدیک می‌شویم و این استان یکی از استا‌های گردشگر پذیر است.

آب و هوای مطبوع، وجود رودخانه‌های خروشان، آبشارها و چشمه‌ها و مناطق زیبای گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری باعث افزایش نگرانی‌ها در ماه‌های آتی شده است که لازم است مسئولان در این مسئله، تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

بنابر آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، طی روز گذشته تا ظهر امروز یک هزار و 118 بیمار با علایم بالینی مشکوک به ویروس کووید19 به مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری مراجعه داشتند که از این تعداد 165 نفر بستری شدند.

با بستری شدن 165 نفر طی روز گذشته، مجموع بستری‌های در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به 538 مورد رسیده است که  از این تعداد 459 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ آزمایش جهت ابتلا یا عدم ابتلا به این بیماری هستند.

گفتنی است طی 24 ساعت گذشته، 10 مورد فوتی ناشی از ابتلای به ویروس کرونا در استان به ثبت رسیده است که مجموع جان‌باختگان ناشی از این ویروس را به 927 مورد رسانده است.

همچنین هم‌اکنون 77 بیمار با حال وخیم و نسبتا بد در ICUهای مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت و درمان بستری هستند که بیشترین آمار را طی ماه‌های گذشته نشان می‌دهد.

شرایط سختی کرونایی در ایلام/‌شیوع ویروس ‌همچنان روند افزایشی داردتجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان اصفهان در واکنش به دریافت خارج از نوبت واکسن کروناجدیدترین رنگ‌بندی کرونایی در کردستان اعلام شد؛ چند شهرستان تغییر وضعیت دادند

به گزارش تسنیم، از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در استان تاکنون، 107 هزار و 225 مورد تست و نمونه کرونا گرفته شده است که از این میان، مجموع مبتلایان به این ویروس در استان به 38 هزار و 127 مورد رسیده است.

انتهای پیام/7540/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم