Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بهینه‌سازی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به مشارکت فعالانه و استقبال قابل‌توجه مردم از طرح رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری گفت: تاکنون ۱۱۰۰ مشترک مشمول در این طرح ملی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا افشون اظهار کرد: این طرح از مهرماه سال ۱۳۹۹ بااعتباری معادل ۱۵۰ میلیارد تومان آغازشده که شامل سه اقدام سرویس و تنظیم مشعل، عایق‌کاری تأسیسات و نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی به‌صورت رایگان در واحدهای مسکونی و تجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سرپرست بهینه‌سازی مصرف گاز شرکت گاز خراسان رضوی افزود: تاکنون ۱۱۰۰ مشترک از خراسان رضوی در این طرح ثبت‌نام کردند و موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری اعلام‌شده طی قرارداد سه‌جانبه بین مشترک، شرکت گاز و شرکت مجری با هزینه شرکت گاز به‌صورت رایگان برای مردم بهینه‌سازی می‌شود. وی ادامه داد: مشترکین مشمول این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی nigc.ir و انتخاب گزینه طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها نسبت به ثبت شماره اشتراک و دریافت خدمات اقدام کنند. شرکت گاز به ازای میانگین هر مترمکعب مصرف دو سال قبل مشترکین مشمول تا سقف ۸۰۰ تومان برای بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری هزینه خواهد کرد که این هزینه صرفاً شامل تنظیم مشعل، عایق‌کاری و نصب رسوب‌گیر مغناطیسی است. افشان با اشاره به اینکه بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون هوای پاک تمام دستگاه دولتی و واحدهای مسکونی و تجاری که دارای موتورخانه مرکزی هستند باید نسبت به بهینه‌سازی موتورخانه‌ها و دریافت گواهینامه استاندارد اقدام کنند، یادآور شد: دستگاه‌های غیر اداری و غیرمسکونی تا پایان امسال و واحدهای مسکونی نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ فرصت دارند تا از خدمات این طرح به‌صورت رایگان استفاده کرده و پس از تاریخ اعلام‌شده باید با هزینه شخصی نسبت به بهینه‌سازی اقدام کنند. وی تأکید کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با مشارکت در این طرح ملی تقریباً ۱۰ تا ۱۵ درصد هزینه گاز بهای هر مشترک کاهش پیداکرده و علاوه بر کاهش هزینه‌های اقتصادی خانوار، به پایداری جریان گاز کشور هم کمک شود. وی ابراز کرد: اعتبار در نظر گرفته‌شده برای اجرای این طرح در خراسان رضوی ۱۵۰ میلیارد تومان است که از محل منابع داخلی شرکت گاز پرداخت خواهد شد. سرپرست بهینه‌سازی مصرف گاز شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی رایگان موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری با تلفن ۱۸۹۴ مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی تماس بگیرند. انتهای پیام/ منبع:فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اصلاح موتورخانه بهینه سازی شركت گاز موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری بهینه سازی موتورخانه شرکت گاز خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اسدی گفت: پست برق "مالکریم" که برق مناطق مهمی از مسجدسلیمان را تامین می‌کند از ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت افزایش و رفع افت ولتاژ شد.

وی افزود: با ساخت فونداسیون جدید، یک ترانس قدیمی این پست با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و یک ترانس نو با قابلیت‌های جدید جایگزین شد.

اسدی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این طرح با بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال است، ادامه داد: ترانس قدیمی موجود در پست به صورت "آفلود تپ‌چنجر" است که برای افزایش و کاهش ولتاژ باید ترانس خاموش می‌شد ولی با نسب ترانس جدید با قابلیت "آنلود تپ‌چنجر" تغیرات ولتاژ بدون خاموشی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه پست برق فوق توزیع "مالکریم" در مجموع ۷۷ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، اضافه کرد: با بهینه‌سازی و نوسازی صورت گرفته در این پست، حوادث ناخواسته کاهش و تامین برق شهر مسجدسلیمان برای گذر از پیک تابستان جاری بهبود پیدا کرده است.

وی می‌گوید: این طرح با هدف آماده‌سازی شبکه انجام شده که پیش از این چند پست برق فوق توزیع در شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر و کرخه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است