Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@01:14:12 GMT

وبینار آموزشی AFC با حضور محصص و غلامرضا جباری

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۳۳۶۵

وبینار آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با حضور مسئولین فدراسیون ایران و کشورهای عضو برگزار می شود

امروز مسئولان کمیته های آموزش فدراسیون ها و اعضای پنل AFC  به بررسی وضعیت آموزشی کشور چین می پردازند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در وبیناری که با حضور مسئولان کمیته های آمزوش فدراسیون ها و اعضای پنل AFC برگزار می شود به بررسی وضعیت آموزشی کشور چین می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه بحث آموزشی در کشور چین ضعیف بوده و این کشور قراردادی را با مدرسین یوفا امضا کرده تا در بخش آموزش مربیگری در روند رو به رشد قرار گیرد، امروز مسئولان کمیته های آموزش فدراسیون ها و اعضای پنل AFC  به بررسی وضعیت آموزشی این کشور می پردازند.

غلامرضا جباری، رئیس کمیته آموزش و مرتضی محصص، عضو پنل AFC در این وبینار حضور دارند.

 

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با گلاره ناظمی: هرچه رای دهنده بیشتر باشد، نتیجه عادلانه تر است محمدمهدی، هوادار نوجوان استقلالی: اگر گوشم را هم می بریدند تیمم را نمیفروختم؛ کسانی که اذیتم کردند را بخشیدم گل مهدی طارمی به موریرنسه از روی نقطه پنالتی (موریرنسه 1-1 پورتو) کریستیانو رونالدو به دنبال انتقال به پاری سن ژرمن است / توتو اسپورت بی تفاوتی دوناروما نسبت به شکست 3-0 میلان مقابل لاتزیو / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی