Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس گفت: رزمایش مواسات و همدلی در گلستان نسبت به ماه مبارک رمضان سال گذشته گسترده تر و هدفمندتر شده است.

«هادی حق شناس» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبیستان در گرگان گفت: در ابتدای سال مقام معظم رهبری به موضوع مواسات و همدلی و گسترده تر شدن کمک های مومنانه تاکید کردند و در استان گلستان شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان ادامه داد: در استان گلستان هم تشکل های مردمی، گروه های خیریه، کمیته امداد و بهزیستی و دیگر نهادهای انقلابی در ماه رمضان نسبت به سال گذشته گسترده تر نسبت به مواسات و همدلی اقدام کردند.

 

حق شناس یادآور شد: خیران در روزهای گذشته ماه رمضان بسته های معیشتی مناسبی را در اختیار محرومان و اقشار آسیب دیده از کرونا قرار دادند و نکته کلیدی این کمک ها این بود که نسبت به سال گذشته این کمک ها هدفمندتر شده است.

 

وی ابراز داشت: با محدودیت ها اعمال شده در روزهای گذشته برخی از کسب و کارها تعطیل شده و نیازمندان واقعی برای دریافت این بسته ها وجود دارد که باید به آن توجه شود.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: توصیه ما در مسیر رزمایش مواسات و همدلی این است که همه خیران و تشکل ها با یک بررسی بیشتر نسبت به توزیع این بسته های معیشتی اقدام کنند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه در گلستان مواسات رزمایش مواسات و همدلی هادی حق شناس استاندار گلستان مواسات و همدلی گسترده تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • افزایش۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس