Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، این حمایت‌ها از سوی ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان به بیش از ۱۸۰ استارت‌آپ ارائه شده است. همچنین بیش از ۳ میلیارد خدمت هم به ۱۷۰ استارت‌آپ ارائه شد تا بتوانند گامی برای توسعه محصول، بازار و زیرساخت‌های خود بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایتی در قالب کمپین کرونا پلاس که از ابتدایی‌ترین روزهای شیوع کرونا شکل گرفت.

در پویش کرونا پلاس راه حل‌های فناورانه توسط استارت‌آپ‌ها ارائه می‌شود. البته در این پویش هدف حمایت از ایده‌ها نیست بلکه راه حل‌هایی که مدت زمان کمی برای گسترش و توسعه نیاز دارند حمایت می‌شوند. این حمایت‌ها نیز متنوع است و از حمایت مالی تا ایجاد زیرساخت را دربرمی‌گیرد. پس استارت‌آپ‌هایی که برای رشد نیاز به کمک دارند، شناسایی و با مکانیسم‌های لازم حمایت می‌شوند.

حوزه‌های خلاق شامل آموزش آنلاین، حمل و نقل آنلاین، سلامت آنلاین، ورزش آنلاین، سرگرمی و توریسم آنلاین، تولید محتوای آنلاین، نوآوری اجتماعی، فروشگاه‌های آنلاین و ایده و ابتکارات از جمله حوزه‌های مدنظر در این پویش است.

در کمپین استارت‌آپ پلاس، حمایت‌های مختلفی در فاز توانمندسازی و سرمایه‌گذاری برای استارت‌آپ‌های خلاق و دیجیتال ارائه شد. حمایت‌هایی که از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5199263 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: استارت آپ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت مالی اقتصاد دیجیتالی کمپین کرونا پلاس حاکمیت سایبری ایرانسل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری فضایی فناوری نانو ویروس کرونا انگلیس استارت آپ واکسن کرونا گوگل توییتر رایانه استارت آپ ها حمایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌