Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک فوتبال کشور گفت: قطع برق ورزشگاه سردار جنگل ارتباطی به ورزشگاه نداشت و به دلیل آسیب پست برق یکی از مناطق نزدیک محل برگزاری مسابقه بود.

به گزارش برنا، فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز در ماه مبارک رمضان باید عرض کنم با توجه به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در این ماه عزیز بعد از افطار و همچنین گرمای هوا در هفته های آینده، تمامی مسابقات باید زیر نور در ورزشگاه ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل قبل از اعلام برنامه مسابقات لیگ های مختلف سازمان لیگ 2 مکاتبه رسمی و حقوقی در سال 99 شرایط برگزاری مسابقات در زیر نور را اعلام کرد و از اداره کل ورزش و جوانان استان ها، هیات های فوتبال و باشگاه های میزبان درخواست پیگیری، محقق شدن و تجهیز شدن ورزشگاه به نور کافی را خواستار شد.

او افزود: این مکاتبات بسیار تاثیرگذار بود و خیلی از مسئولان ورزشگاه ها مجددا اقدام به تجهیز و تکمیل نور خود کردند. با این حال در هفته های بیست و یکم و بیست و دوم مسابقات لیگ، شاهد قطع برق در دو مسابقه بودیم. ابتدا در اهواز و مسابقه دو تیم استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی و دیگری شب گذشته در مسابقه دو تیم چوکای تالش و رایکا بابل با مشکل قطع برق مواجه شدیم.

محمودزاده گفت: در جلسه های هماهنگی قبل از مسابقه و همچنین حین برگزاری مسابقه نیروی متخصص فنی برق از شهر میزبان و اداره برق هر شهر حضور پیدا کنند که در صورت بروز مشکل برای رفع آن سریعا اقدام کنند. 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک  فوتبال کشور با اشاره به مشکلات قطع برق مسابقه در ورزشگاه سردار جنگل رشت عنوان کرد: قطع برق ورزشگاه سردار جنگل ارتباطی به ورزشگاه نداشت و به دلیل آسیب پست برق یکی از مناطق نزدیک محل برگزاری مسابقه، برق ورزشگاه نیز دچار مشکل شد. این اتفاق در دقیقه یک مسابقه رخ داد و 50 دقیقه بعد برق منطقه و متعاقب آن برق ورزشگاه نیز وصل شد و ناظر مسابقه به طور دقیق طبق آئین نامه اقدام کرد. باید ازآقای الماسخاله رئیس محترم هیات فوتبال استان گیلان، خانم رضوی معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و آقای غفاری رئیس ورزش و جوانان شهر رشت تشکر کرد که با پیگیری های لازم با مسئولان برق منطقه این مشکل قطع برق مرتفع شد.

او افزود: متاسفانه ژنراتور کمکی مخصوص برای برخی ورزشگاه ها نداریم که با توجه به مکاتبات حقوقی انجام شده امیدواریم نسبت به تهیه و نصب این ژنراتورها در ورزشگاه ها نیز اقدام لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فریبرز محمودزاده ورزشگاه سردار جنگل برگزاری مسابقات برق ورزشگاه مسابقات لیگ ورزشگاه ها قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد

صمد نوتاش افزود: مسابقات لیگ برتر فوتسال استان در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد.

او با بیان اینکه بازی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد، اظهار کرد: در این لیگ در مجموع ۶۶ بازی برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال استان در شهرستان مشگین شهر، در پایان تیم فوتسال ساوالان اردبیل قهرمان این دوره از مسابقات شد.

اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم فوتسال کیهان یاشیل مغان پارس آباد نیز نایب قهرمان شد.

نوتاش ادامه داد: فوتبال استان اردبیل در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و امسال نیز مسابقات فوتبال و فوتسال در تمامی رده‌های سنی به طور منظم و مرتب در استان برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در قالب "جام صفوی" در اردبیل در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری این مسابقات بین المللی هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند