Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین از روز جمعه آغاز می‌شود. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی پاراوزنه‌برداری از روز ۱۰ اردیبهشت ماه به سرمربیگری علی اصغر رواسی و مربیگری علی فخرآور آغاز می‌شود.

روح‌الله رستمی، سید حامد صلحی‌پور، نادر مرادی (تهران)، امیر جعفری (البرز)، منصور پورمیرزایی (کرمان)، سامان رضی (گیلان) وزنه برداران مدعو به این اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تمرینات ورزشکاران تا ۱۳ اردیبهشت ماه در تهران ادامه دارد و پس از آن تیم ملی وزنه‌برداری به رقابت‌های جام جهانی تایلند ۲۰۲۱ اعزام می‌شود.

احمد شکری تا پایان تمرینات وزنه‌برداران جانباز و معلول در تهران، سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.

 

بیشتر بخوانید: غریب‌شی: امیدوارم برای سومین بار رکورد‌ جهان را جا به جا کنم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین پاراوزنه‌برداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پاراوزنه برداری وزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ایراندوست در جریان بازدید از منازل معلولین تحت پوشش گفت: مناسب‌سازی محیط و امکانات زندگی افراد دارای معلولیت از جمله اقداماتی است که ضمن افزایش امکان دسترسی، موجبات استقلال هرچه بیشتر آنان را در انجام فعالیت‌های روزمره و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.

وی همچنین افزود: در سال ۱۴۰۲ تا کنون حدود ۱۲ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی اشنویه که اکثریت آنان در مناطق روستایی و منطق کم برخوردار شهرها ساکن  هستند با تخصیص ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار  از خدمت مناسب‌سازی منازل برخودار شدند.

ایراندوست همچنین اشاره کرد: انجام اقداماتی از قبیل: مناسب‌سازی خودروی معلولین ،سرویس بهداشتی و حمام، راه پله و ورودی ساختمان، نصب دستگیره‌ها و ... برای توانخواهان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی،پس از گزارش مددکار و تایید نیازمندی کارشناس توانبخشی و پس از تخصیص اعتبار از سوی اداره کل بهزیستی استان، توسط مراکز و موسسات دارای مجوز از بهزیستی اقدامات اجرایی صورت پذیرفته است.

 

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران