Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:30:52 GMT

اماکن ورزشی استان اردبیل همچنان تعطیل است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۳۹۶

اماکن ورزشی استان اردبیل همچنان تعطیل است

به گزارش ایرنا، محمدرضا برادران روز چهارشنبه گفت: بنابر اعلام ستاد کرونای استان اردبیل و اعلام وضعیت قرمز و نارنجی، تمام اماکن ورزشی روباز و مسقف، باشگاه‌های خصوصی و استخرها تا زمان اعلام وضعیت سفید، زرد و آبی بسته خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی در اماکن روباز، محیط‌های بسته، استخرها و باشگاه‌های خصوصی جزو گروه مشاغل سه به حساب می‌آیند، تمامی فعالیت‌های ورزشی در استان اردبیل تا اطلاع بعدی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: تیم‌های بازرسی برای سرکشی به اماکن ورزشی فعالیت دارند که به محض مشاهده تخلف، اقدام‌های قانونی در مورد متخلفان صورت خواهد گرفت و از همه باشگاه‌داران و مسئولان اماکن ورزشی درخواست می‌شود تا نهایت همکاری را برای رعایت تعطیلی اماکن ورزشی در دوران کرونایی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در صورت تغییر وضعیت شیوع بیماری کووید- ۱۹ و ابلاغ آن از سوی ستاد مقابله با کرونا، نحوه بازگشایی امکان ورزشی اعلام می‌گردد.

پیش از شیوع ویروس کرونا ۵۱۰ باشگاه خصوصی و ۳۰۰ مکان ورزشی دولتی در استان اردبیل فعالیت داشتند.

ویروس کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل، ۷۲ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه‌روز گذشته در مراکز درمانی این استان بستری شدند و ۹ نفر دیگر نیز جان‌باختند.

از روز گذشته با بهبود شرایط نسبی شیوع، پنج شهرستان استان اردبیل در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت و وضعیت مرکز استان نیز از قرمز خارج و به نارنجی تبدیل شد.

همچنین شهرستان‌های کوثر، نیر، سرعین، نمین و اصلاندوز که تا ۲ روز پیش در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار داشتند، هم‌اکنون در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

بنا به اعلام دبیرخانه ستاد مدیریت کرونای استان اردبیل، هم‌اکنون سه شهرستان خلخال، مشکین‌شهر و پارس‌آباد در همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین بنا بر اعلام این مرجع، وضعیت شهرستان اردبیل و گرمی از قرمز به نارنجی تغییر یافته است و وضعیت نارنجی شیوع کرونا در شهرستان بیله‌سوار ادامه دارد.

برچسب‌ها اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل محدودیت های کرونا اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل محدودیت های کرونا اخبار کنکور استان اردبیل اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی شماره دو در اردبیل
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین