Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از  از کم‌کاری در برخی مساجد به خصوص در برنامه‌های فرهنگی انتقاد کرد و گفت: لازم است مدیریت این مساجد مورد تجدید نظر قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ایران قوی  اظهار داشت: از تلاش‌های ارزشمند کانون مساجد استان در همه زمینه‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی اثرگذار قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: مسجد پایگاه معنویت و دین داری و اخلاق است اگر کارها با محوریت مسجد و با رنگ و بوی مسجد انجام شود برکات فراوانی خواهد داشت در مدیریت اجتماعی، مدیریت فرهنگی و سیاسی وقتی مسجد محور قرار گیرد برکتی است که در سایر جاها چنین برکتی نخواهد بود.

این استاد حوزه‌های علمیه ادامه داد: پیامبر، اسلام قوی و غنی و توسعه یافته را دنبال می‌کرد به همین منظور مسجد را محور قرار داد و اسلام به واسطه همین محوریت رشد و توسعه پیدا کرد و نشان دادیم که با محوریت مسجد به پیروزی‌های زیادی دست یافته‌ایم.

حسینی ابراز کرد: کانون ها باید از ظرفیت خود بیشتر استفاده کرده و موثر باشند هم در مرکز استان و سایر مراکز شهرستان‌ها و اگر کارها مدیریت و نظارت شود خدمات بیشتری توسط کانون‌ها ارائه خواهد شد و تاثیر گذاری بیشتری خواهند داشت.

وی یادآور شد: طبق گزارشات، کانون مساجد استان در ابعاد مختلف خوب کار کرده چه در ابعاد مادی و معنوی فعالیت‌های صورت گرفته موثر بوده و همه اینها ظرفیتی است که اگر مدیریت خوبی بر روی فعالیت‌ها داشته باشیم خروجی بسیار بیشتری خواهد داشت.

حسینی ادامه داد: در بحث زلزله سی‌سخت کانون مساجد استان عملکرد اثرگذاری داشت که اقدامات آنها قابل تقدیر است فعالیتهای تحسین برانگیزی داشتند و باید کاری کرد که فعالیت‌ها روز به روز زنده‌تر و پویا شوند.

وی تصریح کرد: باید مساجد را فعال کنیم و فعال کردن آنها یک بخش مربوط به کانون‌ها و بخش دیگر پایگاه ها و ائمه جماعات و هیات امنا است که باید از ظرفیت‌های خود بیشتر استفاده کنند.

عملیات مرمت گنبد مسجد امام(ره) اصفهان پس از 10سال پایان می‌یابدمحرومیت و جریمه نقدی برای نفت مسجدسلیمان و گل‌گهر سیرجانچشم‌نوازی معماری اصیل ایرانی در مسجدالنبی(ص) قزوین / اینجا کاشی‌کاری‌ هفت‌رنگ با انسان صحبت می‌کند + تصاویر

حسینی یادآور شد: برخی مساجد فعالیت‌های خوبی دارند و برخی مساجد از ظرفیت‌های خود استفاده نمی‌کنند هیئت امنا و کانون مساجد و ائمه جماعات باید حضور بایسته و شایسته در فعالیت‌ها داشته و بیشتر اقدام کنند تا شاهد تغییر و تحول باشیم و لذا آنهایی که به خوبی از این ظرفیت ها استفاده نمی‌کنند باید تجدید نظر شود.

وی افزود: فعال سازی مساجد در دستور کار استان بوده تا بتوانیم از برکات مسجد برای رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد کمال استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/544/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کانون مساجد برخی مساجد فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏