Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس در نخستین مرحله اردوی آماده سازی شرکت می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس در پی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس مردان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی و معرفی نفرات برتر ، مرحله نخست اردوی آمادگی آقایان در تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انوشا شاهقلی، حسام یزدی، سینا مقیمی، محمد مهبد، مهدی سوری،‌ مجتبی صدری، سامیار الیاسی، امیرعلی قوام، کسری رحمانی، علیرضا بهزادپور و معین معظم از تهران، امیر اصلان منتخب و محمد کتیبه از فارس، مهرشاد قفقازی، علی یزدانی، یونس طلاور، معین محمدی و کیارش رسام نژاد از اصفهان، حامد نواختی و سیاوش شیردل از خراسان رضوی، سید محمد ایمان حسینی البرز و محمد علی ممقانی نیا از البرز نفرات حاضر در اردو واهند بود.

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آقایان از 11 تا 24 اردیبشهت ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی زیر نظر اکبر طاهری سرمربی تیم ملی ، فرشاد طلاور مربی و امیر اکبری بدنساز تیم ملی برپا می شود .

همچنین مهدیه کریمی به عنوان سرپرست تیم ملی در اردوی آماده سازی حضور دارد.

رقابت های تنیس دیویس کاپ از 15 تا 20 شهریور ماه سال جاری به میزبانی ترکمنستان برگزار می شود.

خبر دیگر از تنیس اینکه در احکامی که به امضای داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان رسیده، سمیرا قدسی به عنوان دبیر کمیته مسابقات و سینا ابراهیمیان به عنوان مدیر برگزاری مسابقات کشور منصوب شدند.

سمیرا قدسی 10 سال سابقه فعالیت در فدراسیون تنیس در بخش های مختلف از جمله کمیته مسابقات، سازمان لیگ و روابط عمومی را دارد و به عنوان دبیر کمیته روابط عمومی نیز فعال است. وی سابقه مدیریت برخی از رویدادهای رقابتی تنیس ایران در سال های گذشته را برعهده داشته است.

سینا ابراهیمیان نیز از داوران موفق و فعال تنیس کشور محسوب می شود.

‎مسابقات تنیس فدکاپ بانوان لغو‌ شد


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون تنیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور اظهار کرد: رئیس فدراسیون تکواندو با برگزاری مسابقات کشوری این فدراسیون در قالب جام صفوی به میزبانی استان اردبیل موافقت کرد.

وی با اعلام حمایت از رشته ورزشی تکواندو افزود: تفاهم‌نامه این مسابقات در سفر خرداد رئیس فدراسیون تکواندو به استان اردبیل به امضا خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، استان اردبیل پیش از این نیز در قالب جام صفوی میزبان مسابقات ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سال‌جاری بوده است.

کد خبر 751510

دیگر خبرها

  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها