Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، می‌گوید: در فاصله پانزده روز دو بار نایب قهرمان کشور شدم و دعوت نامه اردوی تیم ملی  را نیز داشته و می توانستم  مقام های زیادی را برای استان یزد کسب کنم اما ضعف حمایتی انگیزه  قهرمانی را از من صلب می کرد.

وی افزود: زمان زیادی به مسابقات انتخابی تیم ملی نمانده است و ما ورزشکاران باید آمادگی بدنی برای این مسابقات را داشته باشیم، ولی متاسفانه شرایط ایجاد شده  از شیوع کرونا باعث شده  تا باشگاه های تمرین و اماکن ورزشی تعطیل و در نتیجه جایی برای تمرین نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو تیم ملی کاراته ایران گفت: متاسفانه برای تمرین به پارک و خیابان می روم و گاهی هم با ناراحتی و اعتراض نگهبانان پارک ها مواجه می‌شوم.

زارع با بیان این‌که استان یزد باشگاه‌ها و سالن‌های مجهز فراوانی دارد که می توان در آنها به تمرین پرداخت و گمان نمی‌کنم  تمرین با تعداد محدود افراد در باشگاه چندان مشکل ساز باشد.

وی ادامه داد: اگر مجوز حضور در یک مکان ورزشی را به من بدهند قول می دهم با هزینه شخصی هر هفته تست کرونا بدهم.

زارع در این رابطه ادامه داد: اگر مجوزی برای  تمرین در پارک را هم  به من بدهند تا با نزاع و مخالفت پارکبان ها مواجه نشوم با تمرین در پارک هم مشکلی ندارم.

این بازیکن تیم ملی تصریح کرد: استان غنی از اقتصاد یزد با وجود کارخانه های متعدد و مراکز سرمایه دار فراوان از پتانسیل های زیادی برای حمایت از ورزشکاران برخوردار است که حتی اگر از این موضوع  نیز صرفه نظر کنیم برای ارگان های دولتی مانند شهرداری و فرمانداری تامین هزینه های ناچیز تمرینی ورزشکاران، دشوار نخواهد بود.

زارع خاطرنشان کرد: هیات کاراته و کادر اجرایی آن تا کنون حمایت های شایانی کرده اند اما باید توجه داشت که آنان نیز تا حدودی قادر به حمایت بوده و ما نیازمند حمایت بیشتری از سوی ارگان های دولتی هستیم.

وی افزود: متاسفانه تمامی استان های کشور ملی پوش دارند ولی استان یزد در این زمینه موفقیت چندانی نداشته است.
کاراته باز ملی پوش استان اضافه می کند: اگر دغدغه های مالی ورزشکاران رفع شود، قطعا نتیجه های خوبی را در مسابقات شاهد خواهیم بود.

مسعود زارع  تاکید کرد: حمایت مالی کنید، اگر مدال آور نشدم تمام هزینه ها را پس خواهم داد.

در پی گلایه‌های این ملی پوش، گفت‌وگویی با دبیر هیات کاراته استان کردیم که در این باره، اظهار کرد: از آن جایی که تاریخ برگزاری مسابقات به دلیل شرایط نامناسب کرونا مشخص نیست، تمرینات را متوقف کرده ایم تا سلامتی ورزشکاران در اولویت باشد.

محمد هادی ملک ثابت، افزود: تعطیلی چند هفته ای تمرینات کاراته آسیب چندانی به ورزشکاران نخواهد زد و به محض مساعد شدن شرایط کرونا دوباره تمرینات را از سر خواهیم گرفت.

وی در رابطه با برگزاری اردوی آمادگی مسابقات انتخابی تیم ملی، اضافه کرد: با توجه به اینکه باشگاه مجهزی برای برگزاری اردو در استان نداریم نمی توانیم بازیکنان را در محیط باشگاه ها به این منظور نگه داریم.

دبیر هیات کاراته تاکید کرد: از ورزشکاران خواهشمندیم مدتی صبر پیشه کنند تا با مناسب شدن روند پیش روی کرونا، شرایط تمرینی برای آنان در ورزشگاه ها محیا شود.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: زهرا زارعی مسعود زارع خبرگزاری فارس استان یزد اداره کل ورزش وجوانان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند. 
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است. 
رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. 
زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است. 
زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!