Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:14:07 GMT

۹۹ درصد دانش‌آموزان بابلسری در برنامه شاد حضور دارند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۲۴۴۴

۹۹ درصد دانش‌آموزان بابلسری در برنامه شاد حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، رضا شفیع‌زاده سماکوش رئیس آموزش و پرورش بابلسر روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به رسیدن به عدالت آموزشی در آموزش و پرورش بابلسر اظهار کرد: برای رسیدن به عدالت آموزشی فقط به حرف نیست و باید راهکار داد و مسیرهای نرفته را طی کرد.

وی با اشاره حمایت خیران بابلسر از پروژه‌های آموزشی و پرورشی بابلسر گفت: ما با کمک مجمع خیران سعی در اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان داریم‌ و مجمع خیران می‌توانند بازوان تنومندی در بدنه آموزش و پرورش باشند و ما هم تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه‌کاره را با همراهی این عزیزان به اتمام برسانیم تا دانش‌آموزان‌مان از این ظرفیت منتفع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش بابلسر با اشاره به پروژه‌های در حال احداث شهرستان بابلسر بیان کرد: پروژه ۱۲کلاسه مدرسه مهدی‌تبار در هادی‌شهر یک پروژه بی‌نظیر در استان و کشور است که در حال احداث است، پروژه مدرسه دبستان شهیدان جلال فرجی شهید مدانلو نیز تحویل نوسازی داده شد و دبستان زنده‌یاد سوگند نصراله‌نژاد نیز احداث خواهد شدکه  تمام پروژه‌های آموزشی بابلسر در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر با عنوان اینکه برنامه شاد هر روز در حال تکمیل شدن است، افزود: اکنون یک‌درصد دانش‌آموزان بابلسر از برنامه شاد جا مانده‌اند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته آن یک درصد را هم جزو آموزش قرار می‌دهیم و برنامه شاد توانسته است در شرایط حاکم به کمک آموزش و پرورش بیاید تا آموزش تعطیل نشود.

وی با اشاره به استفاده تکنولوژی در زیست بوم جدید اظهار کرد:در زیست بوم جدید بعد از شیوع ویروس کرونا همه را تحت تاثیر قرار داده و آموزش ما را بیشتر تحت تاثیر قرارداده است که باید از این تهدید فرصتی می‌ساختیم.

شفیع‌زاده افزود: جریان آموزش تعطیل نشده است و آموزش را به سمت فضای مجازی بردیم و تجاربی در این‌باره کسب کردیم و کانال‌های جدیدی پیدا کردیم که کم کم معضلات برنامه‌های اموزش را برطرف کردیم.

وی ادامه داد: باید بپذیریم جریان آموزش پس از کرونا نیز به‌صورت تلفیقی است و باید از این موقعیت استفاده صحیح صورت گیرد که برنامه شاد در حال تکمیل شدن است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر در خصوص دریافت شهریه در مدارس دولتی عنوان کرد: دولت مدتی‌است سرانه آموزش و پرورش را کم کرده است و برای مدارس به حداقل رسانده که اینجا بحث کمک خانواده‌ها پیش می‌آید.

وی ادامه داد: براساس قانون نباید از خانواده‌ها پولی دریافت کرد و این امر باید به‌صورت مشارکت و داوطلبانه صورت گیرد که اگر خانواده‌ها مشارکت نداشته باشند، بحث آموزش به صراحت با مشکل برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان بابلسر شهرستان بابلسر آموزش و پرورش برنامه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی