Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازدید و خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم برای کاربران همراه اول رایگان شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام ستاد خبری نمایشگاه مجازی قرآن کریم، بازدید و خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم برای کاربران همراه اول رایگان شد.

ارائه تسهیلات به کاربران

مرتضی خدمتکار دبیر اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: طی جلسه‌ای که با مدیر‌عامل اپراتور همراه اول داشتیم درباره برخی خدمات و برنامه‌ها در نمایشگاه قرآن مذاکراتی انجام شد که مهم‌ترین آن ارائه تسهیلات به کاربران این اپراتور تلفن همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

بازدید و خرید رایگان برای کاربران همراه اول

وی ادامه داد: براساس توافق صورت گرفته قرار شد همه کاربران همراه اول به صورت رایگان و بدون اینکه هزینه‌ای برای اینترنت آن‌ها لحاظ و یا از بسته آن‌ها کاسته شود بتوانند از بخش‌های محتوایی و فروش نمایشگاه قرآن کریم بازدید و خرید کنند.

تخفیف ۵۰ درصدی برای کاربران دیگر اپراتور‌ها

خدمتکار درباره دیگر اپراتور‌های همراه گفت: در این زمینه با سازمان فن‌آوری اطلاعات هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا طبق تعرفه‌هایی که برای برنامه‌های فرهنگی دارند برای کاربران دیگر اپراتور‌ها هم تخفیف ۵۰ درصدی مصرف اینترنت لحاظ شود و تلاش می‌کنیم برای دیگر کاربران هم در اولین روز نمایشگاه این تسهیلات فراهم شود.

 انتهای پیام/

برچسب ها: احبار مذهبی نمایشگاه قرآن کریم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن کریم نمایشگاه مجازی قرآن کریم برای کاربران همراه اول بازدید و خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد