Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:21:51 GMT

شرکت سپکو با ۱۸ سال سابقه تولید تجهیزات صنعتی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۷۴۹

شرکت سپکو با ۱۸ سال سابقه تولید تجهیزات صنعتی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت سپکو در زمینه‌های مدیریت کیفیت، ایمنی کار و بهداشت محیط زیست دارای گواهینامه‌های بین المللی می‌باشد که نشانگر تعهد در کار و انگیزه‌ی زیاد برای جلب رضایت مشتری عزیز است.

شرکت سپکو مفتخر است که در لیست تأمین کنندگان شرکت‌های مپنا، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، شرکت ملی مهندسی ساخت نفت ایران و شرکت پیماب قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این شرکت سپکو با تجهیزات پیشرفته و کامل و با کادری مجرب و باتجربه آماده انجام انواع سفارشات از مشتریان گرامی می‌باشد.

محصولات سپکو

نردبان کابل

در محیط‌هایی که بسته هستند و جریان هوا در آن ساکن است، معمولاً از نردبان‌های کابل برای اتصال سیم، برق و سیم استفاده می‌شود. به دلیل وجود جریان هوا، نردبان کابل سیم کشی را به صورت افقی یا عمودی سیم می‌کند. راهنماها و موارد استفاده از گیره‌های چنگال برای نصب کابل روی نردبان که به صورت دکل است و انواع مختلف کابل‌ها را با اندازه‌های مختلف روی پله‌های نردبان کابل نصب می‌کند، سیم کشی را آسان می‌کند.

سینی کابل

از سینی کابل سپکو می‌توان برای هدایت کابل‌های کنترل و نظارت و همچنین منبع تغذیه و سیگنال‌هایی که به دلیل عبور جریان گرمای زیادی تولید نمی‌کنند، استفاده کرد. سینی‌های کابل در یک شبکه و بدون شبکه مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی طراحی و ساخته می‌شوند، به طوری که کمترین مقدار ضایعات ورق فلز و بیشتر آنها دارای مقاومت ساختاری و دوام کافی در شرایط مختلف آب و هوایی هستند.

لوله فولادی برق

سپکو تولید کننده لوله‌های فولادی برقی، گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد، گالوانیزه سرد، لوله‌های فولادی رنگی، اتصالات لوله‌های فولادی برقی، درب‌های ریخته گری و درهای سه طرفه، آرنج‌های گرد، غده‌های کابل، بوش‌های معمولی و گرم است.

به منظور تقویت و دوام بیشتر و محافظت بهتر از اجرای عملیات سیم کشی و کابل کشی در واحدهای ساختمانی و صنعتی و کارخانه‌ها، نیاز به لوله‌های فولادی برقی احساس می‌شود که می‌تواند به صورت لوله‌های فولادی توکار یا روکار انجام شود. قالب دهی آسان این لوله‌ها با دستگاه خم کن لوله و همچنین مقاومت و دوام بالای این لوله‌ها باعث افزایش محبوبیت لوله‌های فولادی برقی برای سال‌های متمادی شده است.

تراکینگ

شرکت سپهر پژوهان کویر در زمینه‌ی تولید تراکینگ نیز تخصص دارد، تراکینگ را می‌توان با تقسیم کننده‌های ثابت و حتی تقسیم کننده‌های متغیر و قابل تنظیم سفارش داد و دلیل اصلی استفاده از تقسیم کننده و تراکینگ سهولت تقسیم کابل‌های در حال اجرا روی سینی کابل است.

ساپورت‌های تاسیساتی

از تکیه گاه‌های نصب برای هدایت و نصب سینی‌ها و نردبان‌های کابل، لوله‌ها و کانال‌ها استفاده می‌شود. تکیه گاه‌های نصب شامل مجموعه‌ای از گیره‌های لوله، سی چنل یا سی ریل و براکت ها هستند که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند.

مزایای استفاده از ساپورت‌های تاسیساتی:

هزینه‌ی پایین

نصب آسان و سریع

زیبایی محیط چیدمان

مقاومت در برابر خوردگی (ضد زنگ و اکسید)

مقاومت بالا

عدم نیاز به جوشکاری

طول عمر بیشه لوله کشی و کانال کشی

ساپورت‌های تاسیساتی با مجموعه زیادی از سیستم‌های نصب یا هلدینگ که می‌توانند با توجه به شرایط و شرایط مورد استفاده قرار گیرند، به عنوان مثال، با استفاده از ساپورت‌های تاسیساتی، می‌توان لوله کشی را روی سقف یا دیوار انجام داد. از این سیستم‌ها (ساپورت‌های تاسیساتی) می‌توان به صورت رو کار در پارکینگ‌ها و تونل‌ها استفاده کرد.

آدرس و اطاعات تماس با شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان سمیه، ساختمان ۵۸، پلاک ۱۳۲، طبقه سوم، واحد ۳۲

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۹۴۴۶۳

ایمیل: sepco.co@gmail.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5201620

منبع: مهر

کلیدواژه: لوله فولاد کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا ثبت شرکت استخر کولر گازی ایران رادیاتور گروه صنعتی ایران خودرو اهن الات کارگزاری دلیران پارس رژیم غذایی ترجمه سنگ آهن برنج مشهد لوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه رانت و سفته بازی، هرگونه خرید و فروش و تنظیم وکالت نامه‌های تفویض اختیار قبل از اتمام سالن تولید و اخذ پایان کار در شهرک‌های صنعتی ممنوع و غیرقانونی است.

هاشم علایی، هشتم اردیبهشت ضمن بیان این خبر اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحدهای تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قراردادها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید