Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم آیت‌الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در بخشی از حکم حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد موسوی عنوان کرد: با توجه به فضل علمی، تعهد و دلسوزی، حسن سلوک و سوابق اجتماعی، اجرایی و مدیریتی که به لطف خداوندی از آن برخوردار هستید مقتضی است به عنوان معاون محترم فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان‌وبلوچستان به مدت دو سال ایفای نقش نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله محامی در ادامه خاطرنشان کرد: لازم است با همت عالی، برنامه‌ریزی دقیق و به کارگیری تجارب و تمامی توانمندی‌های موجود در استان در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و شرح وظایف ابلاغی، تشکیل کمیته‌های کارشناسی و مشورتی جهت بررسی و رصد جریان ها و موسسات، گروهها و فعالان در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نقاط قوت و ضعف و آسیب‌های احتمالی و راه‌حل‌های آن ها، ارائه آمار، تحلیل‌ها و گزارشهای لازم و پیشنهادهای مناسب، حضور به موقع، تصمیم گیری و اقدام شایسته در امور فرهنگی، سیاسی و اجتماعی محول شده، شناسایی و برقراری ارتباط با نخبگان علمی و فرهنگی، علمای حوزوی و دانشگاهی، ائمه جمعه و جماعات، قبایل و طوایف و اقشار مختلف جامعه مخاطب خصوصاً فرهنگیان و دانشگاهیان، جوانان، بانوان و موسسات مردم نهاد، ساماندهی و به روزرسانی آمار و اطلاعات، ارتقا و اعتلای امور مربوط به روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، مساجد و مراکز دینی اهل سنت، پاسخگویی به مراجعات مردمی و پیگیری حل مشکلات ایشان در تعامل و ارتباط با ادارات و نهادهای مربوطه و در چارچوب قوانین نظام اسلامی، صیانت از شان و جایگاه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مدظله العالی در امور اهل سنت و نقش محوری و مرجع بودن آن، تکریم ارباب رجوع خصوصا خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مردم محروم و مستضعف، توسعه و تعمیق ارتباط و همکاری با ادارات، نهادها و ارگان‌های مرتبط و نهایت صرفه‌جویی در مصرف بیت المال و رعایت شئونات اخلاق و آداب اسلامی در همه برنامه ها اقدام نمایید.

امام جمعه زاهدان، ابراز داشت: امید است با توفیقات الهی و عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عج) در انجام این مسئولیت خطیر موفق بوده و از همکاری و مساعدت تمامی مسئولان مربوطه بهره مند باشید.

وی  در پایان افزود: از تلاش های خالصانه جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای صفری در طول تصدی سرپرستی معاونت فرهنگی نهاد تقدیر و تشکر نموده و توفیقات الهی را برای ایشان در سنگر جدید خواستارم.

لازم به ذکر است ریاست اداره اوقاف شهرستان شهریار، معاونت فرهنگی موسسه ثامن الائمه در کشور سوریه، مسئول حوزه ریاست نماینده جامعه المصطفی در کشور سوریه، مدیر و معاون آموزش موسسه غدیر، مدرس حوزه و تحصیل در مقطع دکترای تقریب مذاهب اسلامی، از جمله سوابق حجت الاسلام و المسلمین سید جواد موسوی می‌باشد.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری عرصه های فرهنگی تکریم ارباب رجوع رهبری در امور اهل سنت مقام معظم رهبری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  در گرامیداشت روز کاروکارگر، نمایندگان جامعه کارگری وکارفرمایی با نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان دیدار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در این دیدار ایت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به اهمیت حمایت از کار وتولید برای دستیابی به شکوفایی اقتصادی گفت: لازم است تا درخواست‌های اصلی این جامعه از مسئولان اولویت بندی وپیگیری شود.

همچنین در مراسم تجلیل از کارکران نمونه که در سالن اجتماعات اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی برگزار شد حسینی معاون وزیر تعاون کار و‌رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری ۱۲ درصدی استان در سال جاری به ۱۱ درصد خواهد رسید و فنی حرفه‌ ای موظف به تربیت تکنسین‌های لازم در تمامی زمینه‌ها است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هم گفت در مجموع با احتساب خانواده‌های کارگران بک سوم جمعیت استان کارگر است.

سلامی همچنین گفت صیانت از نیروی کار وظیفه اصلی ما است و هم کارگر و هم‌خانواده شان مورد حمایت قرار می‌گیرند

مدیر کل تعاون کار و رفاه احتماعی همچنین با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن کارگری در وزارتخانه مطبوعش گفت: این قرارگاه پیگیر مشکل مسکن کارگری با تسهیلات دولتی و‌کارفرمایان است تا مشکل مسکن کارکران حل شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره