Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@22:41:52 GMT

صدور مجوز شتاب‌دهنده تخصصي شرکت نوسازي عباس آباد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۷۱۹۱

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از صدور مجوز شتاب دهنده تخصصی این شرکت از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای سید محمد حسین حجازی گفت: بر اساس این مجوز شرکت نوسازی عباس آباد به عنوان کسب و کار نوپا در حوزه تخصصی فرهنگی، گردشگری و معماری فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از تفاهم نامه میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اراضی عباس آباد و به واسطه ظرفیت‌های این مجموعه که فعالیت‌های فرهنگی و‌گردشگری در گستره شهری، ملی و بین المللی را در دستور کار خود دارد، این مجوز صادر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجوز شتاب دهنده نوسازی عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: مسابقات قهرمانی ووشو ساندا رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور ۱۵۰ ورزشکاز از ۱۸ شهرستان در کلارآباد عباس آباد برگزار شد.

خلیلی سوادکوهی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات تیم ملی در تیر ماه برای حضور در مسابقات جهانی به کشور برونئی اعزام خواهند شد افزود: یکی از برنامه‌های مهم هیئت ووشو مازندران برگزاری مسابقات لیگ استان در رده سنی نونهالان، جوانان و نوجوانان با هدف پشتوانه سازی و تقویت زیر ساخت‌ها می‌باشد.

او ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم‌های نور، آمل و عباس آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رده سنی نوجوانان تیم‌های نور، تنکابن و عباس آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان عباس آباد تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد