Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:03:51 GMT

برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۷۵۸۸

برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم در اصفهان

محمد اعتدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص تجمع امروز تعدادی از دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم در اصفهان و درخواست عدم برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری روبه روی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: باید توجه داشت که برگزاری حضوری امتحانات بر اساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش که بر پایه شرایط قرمز شیوع کرونا به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سلامت دانش آموزان برای آموزش و پرورش بسیار مهم است و برای برگزاری امتحانات همه دستورالعمل ابلاغی از سوی مرکز بهداشت را اجرایی خواهیم کرد، افزود: خانواده‌ها باید بدانند که ما اگر بیشتر از آنها نگران سلامت دانش آموزان نباشیم کمتر نگران نیستیم.

برگزاری مجازی امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم تضییع حقوق دانش آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه امتحانات دو پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان اهمیت زیادی در تعیین سرنوشت آنها دارد، ابراز داشت: از این رو به راحتی نمی‌توان از این امتحانات گذر کرد چرا که به نوعی برگزاری امتحانات این دو پایه و به ویژه پایه نهم به صورت مجازی منجر به تضییع حقوق دانش آموزان می‌شود.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش در رشته‌هایی مانند علوم تجربی، فنی و حرفه‌ای و حتی ادبیات در اصفهان محدود است و چنانچه امتحانات به صورت مجازی برگزار شود حقوق برخی از دانش آموزان تضییع خواهد شد.

اعتدادی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل امتحانات طراحی سوالات پایه نهم که به صورت استانی است و امتحانات پایه دوازدهم که به صورت کشوری انجام شده است، تحصیل در فضای مجازی و همچنین شرایط شیوع کرونا در نظر گرفته شده و سخت گیری در طراحی سوالات نداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه امتحانات پایه نهم در سالن‌ها، نمازخانه‌ها و فضای باز برگزار می‌شود، ادامه داد: برای پایه دوازدهم نیز افزایش حوزه‌های امتحانی را داریم همچون سال گذشته که خوشبختانه هیچ مشکلی نیز نداشتیم.

استعلام کد ملی دانش آموزان از مرکز بهداشت برای ارزیابی ابتلاء به کرونا

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه سلامت دانش آموزان قبل از ورود به حوزه امتحانی ارزیابی می‌شود، ابراز داشت: در این زمینه در هر حوزه یک مراقب سلامت به عنوان نماینده مرکز بهداشت حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کد ملی همه دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم از مرکز بهداشت استعلام خواهد شد، افزود: در صورت ابتلای دانش آموزان به کرونا از حضور آنها در حوزه‌های امتحانی جلوگیری خواهد شد.

اعتدادی اضافه کرد: همچنین اتاقی در همه حوزه‌های برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم در نظر گرفته شده است تا هر دانش آموز مشکوک به کرونا در آن نگهداری و تعیین تکلیف شود.

کد خبر 5202048

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش اصفهان امتحانات نهایی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان عکس استانها اردبیل کمک مومنانه همدان برگزاری امتحانات امتحانات پایه نهم و دوازدهم آموزش و پرورش دانش آموزان مرکز بهداشت پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد