Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: با توجه به وجود ۱۶ معدن زغال سنگ که ۱۱ معدن فعال است باید اطلاعات کاملی از آنها موجود و در اختیار استان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در جلسه شورای معادن استان اظهار کرد: ارزش افزوده و اشتغال معادن باید در استان تعریف شود و با توجه به وجود ۱۶ معدن زغال سنگ که ۱۱ معدن فعال است باید اطلاعات کاملی از آنها موجود و در اختیار استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه معادن باید اطلاعات خود را در اختیار محیط زیست استان قرار دهند استاندار گلستان با بیان اینکه یکی از مزیت های استان معادن هستند, اظهار کرد: تمامی معادن استان نهایتا ظرف مدت ۳ ماه باید اطلاعات خود را در اختیار مدحیط زیست استان قرار دهند .

وی افزود: میدان تیر ارتش که در محدوده ی فعالیت یکی از معادن ید است باید جابجا شود و این تداخل رفع گردد.

استاندار گلستان یادآور شد: کارخانه سیمان پیوند به عنوان تنها کارخانه سیمان استان باید تعهدات محیط زیستی خود را در خصوص کاشت درخت و تبدیل عرصه بهره برداری به شرایط پیشین اجرا کند تا بتوان در خصوص صدور مجوزهای جدید برای آنها تصمیم گیری کرد

حق شناس ادامه داد: همواره عرصه های محیط زیست و منابع طبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است و بهره برداری از معادن نباید منجر به تخریب طبیعت شود.

وی یادآور شد: گلستان استانی سرشار از مواهب الهی در حوزه معدنی است و باید تلاش کنیم استفاده از معادن بر اساس قوانین , با حفظ محیط زیست و با توجه به منافع استان انجام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان باید اطلاعات محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمب نمود.


سید رضا نورانیان افزود: واحد‌های فوق ضمن قرار داشتن در لیست صنایع آلاینده استان و علی رغم اخطار‌ها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.


وی ادامه داد: بر همین اساس تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد