Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، سومین مرحله از پویش #هر هفته الف_ب_ایران از ابتدای امسال کلیدخورد و هفته به هفته طرح های مختلفی برای نقاط مختلف کشورمان به همراه آورد.

پویش #هرهفته الف_ب_ایران از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ شروع شد تا در قالب آن طرح های مهم صنعت آب و برق در سراسر کشور به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پویش که مرحله نخست آن سال ۹۸ شروع شده بود در سال گذشته نیز تداوم یافت و امسال و در آخرین سال فعالیت تدبیر و امید با به بهره برداری رساندن طرح های در نظر گرفته شده به کار خود پایان خواهد داد.

پنجمین هفته از مرحله سوم پویش فردا برگزار خواهد شد و با افتتاح هفت پروژه که در قالب شش طرح و با سرمایه‌گذاری ۱۵۷ میلیارد تومان آماده شده، پویش #هرهفته_الف_ب_ایران وارد پنجمین هفته خود از ابتدای سال‌جاری می‌شود.

 از ۶ طرح آماده افتتاح، دو طرح در زنجان، دو طرح در اصفهان و در استان‌های بوشهر، کرمان و خراسان جنوبی نیز هر کدام یک طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.
در استان زنجان دو طرح "ایجاد تاسیسات جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زرین آباد در شهرستان ایجرود با ظرفیت یک هزار متر مکعب در شبانه‌روز" و "آبرسانی به ۳۱ روستا با جمعیت تحت پوشش ۲۲ هزار و ۸۵۴ نفر" با اعتبار ۵۰.۶ میلیارد تومان با هدف جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و سطحی و افزایش سطح بهداشت جامعه افتتاح می‌شود.
همچنین دو طرح "پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب قمصر و خط انتقال فاضلاب" و "مخزن ذخیره بتنی جوشقان قالی به ظرفیت یک هزار متر مکعب به همراه تاسیسات وابسته" با سرمایه‌گذاری ۱۲.۴ میلیارد تومان در شهرستان کاشان استان اصفهان با هدف جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و سطحی و پایداری شبکه و تامین آب پایدار آماده بهره‌برداری است.
این گزارش می‌افزاید، طرح‌های آبرسانی روستایی در سه استان کشور شامل "آبرسانی به ۲۴ روستا با جمعیت زیرپوشش ۱۸ هزار و ۳۴۶ نفر" در استان بوشهر، "آبرسانی به ۲۴ روستا با جمعیت ۴ هزار ۹۴۶ نفر" در استان کرمان، "آبرسانی به ۱۲ روستا در خراسان جنوبی با جمعیت زیرپوشش ۹ هزار و ۶۳۲ نفر" نیز فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها بوشهر کرمان توسعه ایران پویش هرهفته_الف_ب_ایران خراسان جنوبی شرکت آب منطقه ای اصفهان زنجان وزارت نیرو سرانه مصرف آب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کرمان توسعه ایران بوشهر کرمان توسعه ایران پویش هرهفته الف ب ایران خراسان جنوبی شرکت آب منطقه ای اصفهان زنجان وزارت نیرو سرانه مصرف آب اخبار کنکور هفته الف ب ایران بهره برداری دو طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود