Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کیش : دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران که برای بازدید از امکانات لازم برای اقامت و اردوی آمادگی تیم ملی در این جزیره به کیش سفر کرده بود درادامه بازدید روزانه خود از زمین چمن شماره ١ المپیک و با هدف بررسی شرایط روشنایی و نور زمین برای تمرینات شبانگاهی تیم ، دیشب  پس از دیدار و گفتگو با عزیزاله فرضی پور مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم،  با حضور در مجموعه المپیک وضعیت نوراین زمین را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ با ابراز رضایت از تغییرات انجام شده در این مجموعه نسبت به بازدید قبلی ابراز  امیدواری کرد تا زمان شروع اردوی  تیم ملی، تمامی  نواقص و کمبود های مجموعه برطرف شود.

وی با تاکید براهمیت مناسب بودن زمین چمن و نور استادیوم ، خواستار تسریع بهینه ساری زمین شماره یک و تکمیل امکانات شد.

فرضی پور نیز با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش با تمام توان در رفع نواقص مجموعه و امکانات مورد نیاز می کوشد تاکید کرد: موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با تمامی ظرفیت و بهره جستن از نیروهای خود برای برگزاری شایسته اردوی تیم ملی تلاش می کند.

وی ابراز امیداوری کرد با تلاش و همکاری مسئولان و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در چند روزه آینده مشکل نور و امکانات زمین از هرجهت رفع شده تا این جزیره میزبان شایسته ای برای برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال باشد.

لازم به ذکر است اعضای تیم ملی فوتبال پیش از سفر به منامه برای برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی صعود به جام جهانی قرار است ازچهارم خرداد در کیش اردوی آماده‌سازی را آغاز کرده و دهم خرداد پس از پایان اردو ، با پروازی مستقیم راهی کشور بحرین شوند.

48 

کد خبر 1510853

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم

رافائل نادال درباره بازی دو نفره به همراه کارلوس آلکاراس، تنیسور شماره ۳ جهان در بازی‌های المپیک پاریس (فرانسه) صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، برنده 22 تورنمنت گرند‌اسلم و شماره یک پیشین جهان درباره ایده بازی دو نفره او و کارلوس آلکاراس در بازی‌های المپیک پاریس گفت: آیا کارلوس باید از من بخواهد که در المپیک، دو نفره با او بازی کنم؟ نه، نیازی نیست از من چیزی بپرسد. این برای من هم بسیار هیجان‌انگیز است. اگر اشتباه نکنم این برای کارلوس هم مهم است. خیلی خوب است که قبل از المپیک با هم یک تورنمنت برای آماده‌سازی و ایجاد رابطه در زمین مسابقه برگزار کنیم. فکر می‌کنم اگر هر دو در شرایط خوبی هستیم، پس چرا که نه؟ این برای تیم اسپانیا نیز خوب خواهد بود.

این تنیسور اسپانیایی خاطرنشان کرد: بیایید ببینیم وقایع چگونه پیشرفت می‌کنند. امیدوارم بتوانم هم‌تیمی خوبی برای کارلوس شوم، مطمئن هستم که او برای من خوب خواهد بود. بیایید ببینیم این به کجا منجر می‌شود. امیدوارم ابتدا بتوانیم کمی با هم کار کنیم.

افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان