Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس شهر منچستر از دستگیری یکی از افرادی که با هجوم به زمین چمن ورزشگاه اولدترافورد مانع از برگزاری بازی تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول شدند خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو روز پس از هجوم گروهی از هواداران معترض باشگاه منچستریونایتد به ورزشگاه اولدترافورد برای اعتراض به ادامه حضور مالکان این باشگاه (خانواده گلیزر) که منجر به لغو بازی خانگی شیاطین سرخ و لیورپول در هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس شد، پلیس شهر منچستر از دستگیری یکی از این افراد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آشوبی که مخالفان خانواده گلیزر پیش از بازی من‌یونایتد به راه انداخته‌اند، 6 افسر پلیس به دلیل اعمال خشونت از سوی برخی از معترضان مجروح شدند که اکنون یکی از آن افراد که 28 سال سن دارد، دستگیر شده است تا از طریق او عاملان سازماندهی این اعتراض و حمله به پلیس شناسایی شوند.

معترضان خشمگین نه تنها به ورزشگاه اولدترفورد وارد شدند بلکه هتل لاوری محل استقرار بازیکنان منچستریونایتد قبل از مصاف‌شان با لیورپول را هم احاطه کردند و مانع از حرکت آنها به سوی ورزشگاه شدند. زمانی که پلیس قصد داشت مانع از تجمع و ایجاد مزاحمت از سوی آنها برای اعضای تیم شود، اعتراضات به درگیری کشیده شد و معترضان با پرتاب فشفشه، بطری و اشیای دیگر به سمت پلیس، چند مأمور این سازمان را مجروح کردند که یکی از آنها به بیمارستان منتقل شد.

در همین حال باشگاه منچستریونایتد شایعه‌ای که اخیراً درباره هجوم هواداران به ورزشگاه اولدترافورد منتشر شده و حاکی از کمک کارکنان باشگاه به معترضان برای ورود به ورزشگاه بوده را تکذیب کرد.

در برخی خبرها آمده بود که هواداران معترض ساعت 14 به وقت محلی در حالی توانستند از طریق ورودی نزدیک به «تونل مونیخ» وارد ورزشگاه اولدترافورد شوند که یکی از درهای ورودی از داخل به روی آنها باز شده بود. این خبر اما در بیانیه‌ای که در سایت باشگاه منتشر شده، قویاً تکذیب شده است. در این بیانیه آمده است که گروهی از معترضان با بالا رفتن از گیت‌های ورود تونل مونیخ وارد ورزشگاه شده و در ورودی را به روی سایرین باز کرده‌اند. گروهی دیگر هم با شکستن در آسانسور مخصوص افراد کم توان جسمی توانستند وارد زمین چمن شوند.

هنوز مشخص نیست که بازی تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول چه زمانی برگزار خواهد شد به خصوص که هواداران معترض شیاطین سرخ تهدید کرده‌اند که این آخرین اعتراض آنها به مالکیت گلیزرها نخواهد بود و در واقع تا آنها اجازه ندهند من‌یونایتد دیگر نخواهد توانست به میدان برود.

اعتراض هواداران، بازی منچستریونایتد - لیورپول را لغو کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد ورزشگاه اولدترافورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر

 هواداران پرسپولیس با حضور 60 هزار نفری در بازی سپاهان رکورد جالبی را برای خود ثبت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آزادی که با صندلی‌گذاری طبقه دوم مدت‌هاست با عنوان استادیوم صد هزار نفری وداع کرده، باید حدود 78 هزار صندلی صندلی در خود داشته باشد اما با تخریب بخشی از ورزشگاه و ناتوانی در ساخت دوباره آن، تنها 45 هزار صندلی را روی خود می‌بیند.

به همین دلیل هواداران پرسپولیس با مانعی جدی برای پر کردن ورزشگاه مواجه بودند و مسئولان این باشگاه نیز تنها توانستند ظرفیت فروش بلیت تا همین حد را به دست بیاورند. اما بسیاری از تماشاگران این تیم با هجوم به استادیوم توانستند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند و به صورت فشرده و متراکم روی سکوهای استادیوم آزادی بنشینند.

بر اساس تخمین خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی چیزی حدود 55 تا 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که این عدد دو برابر تعداد تماشاگری است که در بازی همزمان دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

باتوجه به برگزاری همزمان این دو بازی در تهران و تبریز، هواداران پرسپولیس که در سال‌های گذشته با ممنوعیت‌های مختلف امکان حضور تمام و کمال در ورزشگاه خانگی تیمشان را نداشتند، یک بار دیگر خود را به عنوان پرتماشاگرترین تیم فوتبال ایران در یک روز حساس ثابت کنند. البته شاید اگر استقلال با سپاهان در این ورزشگاه بازی داشت هم، این تعداد تماشاگر به ورزشگاه آزادی می‌آمد.

البته فراموش نکنید که باشگاه پرسپولیس با برچسب 300 هزار تومانی روی قسمت روبروی جایگاه گران‌ترین بلیت فوتبال ایران را به خود اختصاص داده اما در عین حال هواداران این تیم نیز سریع‌تر از همه جای ورزشگاه، بلیت این قسمت را خریداری می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • گسترش خیزش جهانی دانشجویان حامی فلسطین / پلیس آمریکا دانشگاه کلمبیا را محاصره کرده است + فیلم
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر