Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهری راد گفت: ۴۰ هزار دانش آموز پایه نهم و دوازدهم گلستان به صورت حضوری آزمون می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» ظهر امروز (شنبه 18 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در دو پایه تحصیلی نهم و دوازدهم آزمون به صورت حضوری در کل کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: 27 هزار دانش آموز پایه نهم در 694 مدرسه از تاریخ 27 اردیبهشت تا 17 خرداد آزمون خواهند داد و  طراحی سوال این پایه تحصیلی از طریق شهرستان ها انجام می شود.

 

گوهری راد بیان کرد: بالغ بر 13 دانش آموزان پایه دوازدهم داریم که این دانش آموزان از 27 اردیبهشت تا 24 خرداد در 148 حوزه آزمون های نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه تعداد حوزه های آزمون پایه های دوازدهم در امسال نسبت به سال گذشته با توجه به شرایط کرونا دو برابر شده است، افزود: سال گذشته با همکاری مراکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و بازدید از اماکن اقدامات خوبی مثل ثبت سنجی، ضدعفونی و غیره صورت گرفت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: امسال نیز برای رعایت پروتکل های بهداشتی هماهنگی صورت گرفته است تا سلامت محل های آزمون مورد تایید مراکز بهداشتی قرار گیرد.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان