Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@19:02:38 GMT

بالگرد اطفاء حریق در ایلام مستقر می‌شود + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۵۱۴

بالگرد اطفاء حریق در ایلام مستقر می‌شود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ معاون عمرانی استانداری ایلام از استقرار بالگرد اطفاء حریق در ایلام خبر داد. - اخبار استانها -

احمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: تجربه سال‌های گذشته بر مدیریت بحران ما را بر آن داشته تا علاج واقعه را قبل از وقوع کنیم و در این راستا با مساعدت استاندار ایلام و به دلیل اقدامات پیشگیرانه در مقابله با آتش‌سوزی مراتع بالگرد اطفاء حریق به ایلام اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهار و اقدامات پیشگیرانه برای آتش‌سوزی در مناطق صعب العبور و کوهستانی استان ایلام را مستلزم تامین نیازهای ساختاری عنوان کرد و افزود: اختصاص بالگرد و تامین تجهیزات اطفاء حریق جهت سهولت دسترسی به مناطق صعب‌العبور استان ضرورتی است که در سال جاری تمام موارد آن لحاظ شده است.

پیشگیری از آتش سوزی مراتع ایلام نیازمند تدابیر مدیریتی و مشارکت مردمی است+فیلمکاهش بارندگی شرایط برای آتش سوزی مراتع در البرز را تسهیل کرد/ شناسایی نقاط حادثه خیز حریق در جنگل‌هاآتش سوزی مراتع در استان ایلام مهار شد

کرمی به سوانح و حوادت چند سال اخیر ایلام در مباحث سیل اشاره کرد و افزود: خوشبختانه استان ایلام دارای تجربه بسیار موفقی در حوزه مدیریت بحران در کشور است و این تجربه مثبت می‌تواند راهنمای ما در برخورد با حوادث و رخدادهای احتمالی پیش روی باشد.

وی یادآورشد: اقدامات انجام شده دراین حوزه  مدیریت بحران رو به جلو بوده و در این زمینه علاوه بر اینکه با پیشگیری و ورود به موقع به حوادث و بحران‌ها هزینه‌ها را کم کرده‌ایم و از شرایط پیش آمده نهایت استفاده در جذب بودجه کرده‌ایم به طوری که امروز ایلام یکی از استان‌های موفق و پیش رو در این حوزه قلمداد می‌شود.

کرمی آموزش‌های همگانی را از دیگر اقدامات به جهت مدیریت بر بحران در ایلام عنوان  کرد و بیان داشت: آموزش، آگاه‌سازی و مشارکت مردم در کنترل، مدیریت و کم هزینه کردن بحران موثر و این شاخصه‌ها به دقت در ایلام انجام می‌شود.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی مراتع اطفاء حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس منطقه ۷ عملیاتی آتش نشانی مشهد گفت:حریق کارخانه ایزوگام به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ و ۳۷ به محل حادثه در روستای فارمد اعزام شدند.
آتشپاد سوم مرتضی حکم آبادی افزود: حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او گفت:خوشبختانه این حادثه کشته و مصدوم نداشت.

دیگر خبرها

  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • فیلم| آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت/ ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد