Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:06:33 GMT

کارخانه بزرگ فولاد در اردبیل احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۰۹۵۵

کارخانه بزرگ فولاد در اردبیل احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد عصر یکشنبه در نشست هماهنگی با سرمایه‌گذار طرح تولید فولاد در اردبیل اظهار کرد: با موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت برای احداث یک کارخانه بزرگ تولید فولاد در استان اردبیل، تلاشمان بر این است تا شرایط این کار و حمایت از سرمایه‌گذار را به شکل عملیاتی فراهم کنیم.

وی ظرفیت تولید این کارخانه را یک میلیون تن در طول سال اعلام کرد و گفت: با راه‌اندازی این کارخانه زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر از جوانان بیکار منطقه به صورت مستقیم و یک‌هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم فراهم می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد تأمین مواد اولیه برای این کارخانه تصریح کرد: با توجه به اینکه معدن فولاد در استان اردبیل وجود ندارد، قرار شده با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ذخیره معدنی استان یزد برای تولید شمش فولاد در استان اردبیل بارگیری و حمل این مواد اولیه انجام شود تا بعد از فرآوری و تولید محصول به همت بخش خصوصی با استانداردهای مورد نظر، این محصول وارد بازار شود.

نیکزاد به ضرورت تأمین نیاز بازار در بخش فولاد و سیمان اشاره کرد و افزود: با توجه به توسعه ساخت و ساز در سطح کشور به ویژه استان اردبیل ضرورت دارد تا این مجموعه‌های تولیدی در بخش صنایع ارزشمند مورد حمایت قرار گیرد تا یک بستر پشتیبانی همه‌جانبه از فعالان این حوزه به انجام برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کشور همچنان نیاز به فولاد و میلگرد بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود که قطعاً راه‌اندازی کارخانه تولید فولاد در اردبیل می‌تواند بخش عظیمی از نیاز بازار را تأمین و التهابات احتمالی را در توسعه و گسترش ساخت و سازها از بین ببرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت قول مساعد داده تا با حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذار و همچنین رفع موانع احتمالی به تقویت این مجموعه کمک کرده تا در کمترین زمان کارخانه تولید فولاد آماده بهره‌برداری شود.

کد خبر 5208154

منبع: مهر

کلیدواژه: کارخانه فولادسازی اردبیل علی نیکزاد نائب رئیس مجلس صنعت و معدن واحد های تولیدی ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان شب قدر واکسن کرونا فلسطین ماه مبارك رمضان اردبیل استان اردبیل تولید فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات دیدنی تولید شکلات‌های نوتلا در کارخانه از نمای نزدیک (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم) فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم) نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم)

دیگر خبرها

  • عملیات دیدنی تولید شکلات‌های نوتلا در کارخانه از نمای نزدیک (فیلم)
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند