Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بنیادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عشایر از جمله مناطق شهرستان خرمشهر است که طرح شبکه فاضلاب آن در سال‌های قبل به مرحله اجرا رسید و اکنون این طرح بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد اما برای تکمیل این پروژه لازم است که ایستگاه پمپاژ در آخر خط تجهیز و راه‌اندازی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه برای انجام این کار به حفاری در عمق ۶ متر نیاز است و لازمه آن استفاده از دستگاه سپرکوب بود، بدهی‌های این اداره مانع تأمین هزینه ماشین آلات شد و پروژه ناتمام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آبفای خرمشهر، از رفع این مشکل خبر داد و بیان کرد: با رایزنی مسئولان منطقه و تأکید مدیرعامل اکنون یک هفته است که سیستم سپرکوب و بیل مکانیکی در منطقه حاضر شده است و زمان دو ماهه‌ای برای تکمیل شبکه و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ عشایر تعیین شده است.

بنا به گفته بنیادی، با تکمیل این پروژه و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ مشکل منطقه عشایر در شهرستان خرمشهر به طور کامل رفع می‌شود.

کد خبر 5208252

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خرمشهر آب و فاضلاب شهری آب و فاضلاب خوزستان ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان شب قدر فلسطین واکسن کرونا اردبیل ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حیاتی با اشاره به جان باختن یک نفر در اثر سقوط در چاه فاضلاب در بیرجند اظهار کرد: این حادثه که در ساعت ۱۶:۳۹ دقیقه امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه واقع در خیابان خلیج فارس ۹ حاجی‌آباد رخ داده بود، به ستاد فرماندهی گزارش شد و متعاقباً به ایستگاه‌های یاسر و غفار اعلام شد.

به گفته وی دو تیم عملیاتی از این ایستگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند و پس از حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه عملیات نفس‌گیر جسد مردی را از چاه فاضلاب منزل مسکونی بیرون آوردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند متذکر شد: این مرد که به دلایل نامعلومی در چاه سقوط کرده بود تحویل اورژانس و سپس مأموران انتظامی شد.

کد خبر 6098699

دیگر خبرها

  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • اصلاح ۴۴ نقطه از گره‌های ترافیکی مشهد تا پایان سال جاری
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • ساخت مخزن آبرسانی جویبار ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • فاضلاب شهر بندر عباس سر و سامان می گیرد
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود