Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:14:41 GMT

مجتبی حسینی؛ مربی مبارز – مربی روزهای سخت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۵۵۷

ذوب آهن روی شانس و اقبال استقلال را شکست نداد و حتی می شود گفت نتیجه ای که این تیم در برابر استقلال به دست آورد یک شگفتی نبود. 

به گزارش "ورزش سه"، برای اثبات این ادله می شود دلایل متعددی را مطرح کرد. مجتبی حسینی در دور رفت بازی ها و با نفت مسجد سلیمان تیم های بزرگی را شکست داده بود. تیمی چون سپاهان با نتیجه ی 3-1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا امتیازی که این تیم در برابر پرسپولیس به دست آورد وتوجه کنید این دو تیم مدعی قهرمانی هستند. 

 

 

 

 

مجتبی حسینی از روز حضور در ذوب آهن تیمی که قبلا هم در آن حضور داشته به عنوان مربی و سرمربی آنرا متحول کرده. تحول نخست در ذوب آهن این است که به تیم مبارزی تبدیل شده. دیگر به راحتی امتیاز نمی دهد و دست کم برای تصاحب امتیاز می جنگد و رقابت می کند. ذوبی که تحویل او شد ذوبی با شکست های متعدد در برابر همه ی تیم ها بود و صلابت خود را از دست داده بود اما امشب در استادیوم آزادی تهران نمایش منطقی و حرفه ای در برابر تیم صعود کننده به مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت و در نهایت دو بر صفر برنده شد. سخت است تصور کنیم ذوب آهنی که مجتبی حسینی ساخته به دسته ی پایین تر سقوط کند. این تیم را بدون شک در هفته های بعدی حتی می توانیم در رده های بالاتر جدول ببینیم. 

 

مجتبی حسینی مربی روزهای سخت است. او برای تبدیل شدن به برند در فوتبال ایران باید این روزهای سخت را پشت سر بگذارد. او بعد از مبارزه بهمراه تیم نفت مسجد سلیمان حالا باید در ذوب آهن امتیازات لازم را برای ماندن در جدول بازی ها جمع کند اما ادامه ی این روند او را به تیم های بزرگ خواهد رساند و او را به یک مربی صاحب سبک تبدیل خواهد کرد. و البته باید به این نکته اشاره کرد مجتبی حسینی برای همین جایگاهی که امروز در آن قرار دارد مسیر سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته است.

مجتبی حسینی (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن اصفهان مجتبی حسینی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی

مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی با فضیلت سرکار خانم معصومه حائری همسر مکرمه آیت الله شهید سید مصطفی خمینی و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری موجب تآسف و تآثر فراوان گردید.

آن بانوی با فضیلت در مراحل دشوار زندگی همسر بزرگوارشان و در مسیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره یاری مهربان و همسری فداکار بود و صبورانه مصائب و سختی‌های فراوان همراهی و همگامی با امام و نهضت اسلامی را تحمل نمود.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این بانوی پرهیزکار را به فرزند فاضل و دانشمند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسین خمینی و دختر گرامیشان و بیت رفیع و خاندان شریف امام خمینی (س) و آیت‌الله حائری یزدی (ره) و به سایر مصیبت دیدگان ارجمند تسلیت می‌گوید و از خداوند کریم می‌خواهد آن بانوی وارسته را با حضرت زهرا سلام الله علی‌ها محشور و به بازماندگان محترم سلامتی و صبر و اجر مرحمت فرماید.

مجمع روحانیون مبارز

هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!