Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: مخالف هستیم کسی خودش را زمین بیندازد و دوست داریم فوتبال بازی کنیم.

خبرگزاری میزان - سیامک نعمتی پس از تساوی پرسپولیس و سپاهان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*در دقیقه ۹۰ و در موقعیت ضدحمله از پشت مرا زدند و روی زمین افتادم. روی کتف خود پایین آمدم و فردا باید MRI بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شالله اتفاق خاصی نباشد تا برای دیدار بعدی آماده باشم.

*بازی با سپاهان خیلی مهم‌تر بود. ان شالله برای دیدار بعدی کاملا می‌شویم. حق مان مقابل سپاهان صد در صد کسب سه امتیاز بود، زیرا کل بازی را در اختیار داشتیم، اما مقداری در پایان این مسابقه عقب رفتیم و از همین موضوع ضربه خوردیم. خیلی حیف شد که برد را از دست دادیم.

* خیلی حیف شد، زیرا سپاهانی‌ها موقعیت زیادی نداشتند. خیلی بد گل خوردیم و از دست دادن پیروزی حسرت بزرگی برای ما شد.

*من این صحنه‌ها را ندیدم، اما بازیکنان سپاهان خیلی بد حرف می‌زدند که اصلا کار درستی نبود و اینجا نباید چنین حرف‌هایی زده شود، زیرا زمین فوتبال است و همه با هم رفیق هستیم.

*یکی از بازیکنان سپاهان به من گفت چرا زمین می‌افتی؟ به این دلیل روی زمین افتادم که کتفنم آسیب دید و فردا مشخص می‌شود چه اتفاقی رخ داده است. باید تعویض می‌شدم که این اتفاق هم نیفتاد. بازیکنان سپاهان نباید آن حرف‌ها را می‌زدند. بچه‌های ما هم چیز خاصی نگفتند و خود سپاهانی‌ها شلوغ کردند.

* نمی‌دانم چرا بی دلیل شلوغ کردند. در زمین فوتبال باید خودشان را نشان می‌دادند، اما بیرون از زمین نشان دادند.

*ما که در زمین بودیم نشنیدیم به ما بگویند خودمان را زمین بیندازیم. همه پرسپولیس را ۵-۴ سال است می‌بینند و می‌شناسند. مخالف هستیم کسی خودش را زمین بیندازد و دوست داریم فوتبال بازی کنیم. اگر هم کسی روی زمین افتاد یکی از آن‌ها خودم بودم.

*یکی از توپ‌ها به صورت من خورد و دلیل دیگر زمین خوردن من هم این بود که کتفم آسیب دید. اصلا وقت کشی نکردیم، زیرا برای سه امتیاز به زمین آمده بودیم و برنده هم بودیم. سپاهانی‌ها مدام با داور حرف می‌زدند، اما درست نیست که هرکسی هرچه دلش کی خواهد بگوید.

*من در آن لحظه مشغول رفتن به رختکن بودم، اما شروع کننده بازیکنان ما نبودند. درست نیست بازیکنان سپاهان در زمین هرچه دلشان خواست بگویند.

 

بیشتر بخوانید: الکلاسیکوی ۶ امتیازی برنده نداشت/ تقسیم امتیازات در نقش جهان

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سیامک نعمتی پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیامک نعمتی پرسپولیس بازیکنان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در دور رفت لیگ برتر یک بر صفر به سپاهان باخت که در آن دیدار یحیی گل محمدی سرمربی تیم بود و اوسمار ویرا نقش دستیار اولش را بازی می کرد. 

پرسپولیس چهارشنبه آینده باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد کاری که رقیب دیرینه یعنی استقلال با سپاهان کرد و در تهران با یک گل انتقام شکست اصفهان را گرفت.

البته ویرا باید قبل از آن تیمش را به مصاف آلومینیوم اراک بفرستد.

حریفی که در اولین بازی دور برگشت پرسپولیس را شکست داد و اتفاقاً آن دیدار اولین دیداری بود که اوسمار ویرا به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس می نشست.

در واقع مربی برزیلی سرخپوشان پایتخت دو دیدار انتقامی را در دو جام مختلف مقابل آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در پیش دارد. 

تیم‌هایی که در چند سال اخیر بیشتر از سایر رقبا پرسپولیس را شکست داده اند.

پرسپولیس سابقه شکست مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی را دارد و در زمان مربیگری سید مهدی رحمتی در این تیم، در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آلومینیوم اراک شد. 

پرسپولیسی ها پارسال هم در لیگ برتر یک بار به سپاهان باختند اما در جام حذفی و در اصفهان ۴ بر ۲ این حریف پرمهره را شکست دادند. 

نکته مهم دیگر این که رضا درویش گفته بود بعد از بازی با سپاهان قرارداد اوسمار ویرا تمدید می شود که این مسأله هم نشان از اهمیت خاص این دو بازی برای سرمربی پرسپولیس دارد.

او می داند که در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان مشکل خاصی برای تمدید نخواهد داشت اما شاید در غیر این صورت تردیدهایی در بحث تمدید قرارداد ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا