Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:23:59 GMT

روابط عمومی‌های برتر استان سمنان تقدیر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۶۶۵

روابط عمومی‌های برتر استان سمنان تقدیر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم شریفی صبح دوشنبه در چهارمین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه رؤسای کمیته‌های شورای هیئت رئیسه هماهنگی روابط عمومی‌های استان در جلسه گذشته تعیین شدند، تاکید کرد: رؤسای کمیته‌ها بر مبنای سیاست‌های اتخاذ شده، اعضای کمیته‌ها را با بکارگیری از سه الی پنج نفر از مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان تعیین‌کنند و با این کار مشارکت حداکثری مسئولین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان شکل خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولویت‌های بسیار مهمی توسط کمیته آموزش طرح موضوع شده که در این خصوص نیز تصمیم‌گیری خواهد شد تا این اولویت‌ها در موضوع آموزش آغاز شود و شاهد نظام بخشی به حوزه روابط عمومی باشیم و خروجی آن در سطح فعالیت‌های استانی مشاهده شود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

دبیر هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان با بیان اینکه در روز ۲۹ اردیبهشت سال جاری، آئین تجلیل و تقدیر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان به صورت وبیناری برگزار می‌شود، تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود تا این آئین تجلیل و تقدیر، در صورت امکان در قالب جلسه شورای اداری استان و با حضور استاندار برگزار شود.

شریفی بیان کرد: دیدار اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، در صورت فراهم شدن مقدمات، در روز ۲۷ اردیبهشت انجام شود.

وی افزود: پیشنهاد شده تا به مناسبت گرامیداشت این هفته و همچنین قدردانی و تجلیل از زحمات و تلاش‌های کادر درمان و پرسنل دو دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود، از مدیران و کارشناسان روابط عمومی این دو دانشگاه، به صورت ویژه و در برنامه‌ای جداگانه تجلیل به عمل آید.

تقدیر در کنار آسیب شناسی

دبیر هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف ما در این شورا، توجه به این مناسبت پیش است، چرا که هم فرصتی برای تقدیر و تجلیل و همچنین شرایطی برای آسیب شناسی اقدامات انجام شده است، بیان کرد: پیشنهاد می‌شود تا مجمع روابط عمومی‌های استان با حضور مسئولان روابط عمومی‌ها به صورت وبینار با حضور مسئولان و کارشناسان این حوزه و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

حجت الله یحیایی رئیس دبیرخانه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان نیز در این نشست گفت: نشست مشترکی به مناسبت روز روابط عمومی، بین مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیران شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، مقرر شد تا فضاسازی محیطی مناسب هفته روابط عمومی و ارتباطات به صورت ویژه مَد نظر قرار داشته باشد.

کد خبر 5208583

منبع: مهر

کلیدواژه: همایش روابط عمومی استانداری سمنان قاسم شریفی سمنان ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان واکسن کرونا اردبیل فلسطین شب قدر ماه مبارك رمضان هماهنگی روابط عمومی های استان روابط عمومی های استان سمنان دستگاه های اجرایی استان هیئت رئیسه شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»

در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر این شورا درباره گیرایی داستان «رستگاری» و استفاده از تکنیک‌های جدید جلوه‌های ویژه برای سریال‌های مناسبتی در ماه رمضان توضیحاتی ارائه داد و گفت: این سریال توانسته مردم را با سلایق مختلف پای تلویزیون بنشاند.

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با تمجید از محتوای سریال «رستگاری» عنوان کرد: صداوسیما ویترین متفاوتی را برای ماه رمضان تدارک دیده بود.

در این جلسه با هدایایی از  کارگردان، بازیگران و عوامل سریال «رستگاری» تقدیر شد.

«رستگاری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شد.

در این اثر هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، رضا استادی، پویا امینی، مهدی سلوکی، کاوه سماک باشی، حمید رضا هدایتی، رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی، رضا توکلی، حسن اسدی، محمدرضا رهبری، مالک سراج، افشین سنگ چاپ، رامبد شکر آبی، اکبر رحمتی، محمود مقامی، مختار سائقی، نفیسه روشن، سولماز حصاری، پوراندخت مهیمن، شیوا خسرومهر، پرنیا کربلایی، ساقی زینتی، المیرا ربیعی، عاطفه رحمان‌پور، حسنی قبادی، فریبا ترکاشوند، پریا انوری، ژاله درستکار، مونا افخمی، مهرسا فلاحیان، فرخنده فرمانی زاده و افسر ناصری ایفای نقش کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند