Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:23:08 GMT

نخستین اردوی تیم ملی بسکتبال ۲۰۲۴ کشور در آمل آغاز شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۰۷۱۷

نخستین اردوی تیم ملی بسکتبال ۲۰۲۴ کشور در آمل آغاز شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - سرمربی تیم ملی بسکتبال ۲۰۲۴ از برگزاری اولین اردوی تیم ملی نوجوانان ۲۰۲۴ با حضور ۴۸ بسکتبالیست در آمل خبر داد. - اخبار استانها -

بهرام رمضان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در  آمل  با اشاره به شروع به کار تیم بسکتبال 2024 ، فعالیت آن را از بهمن ماه سال 98 بیان کرد و اظهار داشت: در نخستین مرحله غربالگری با کادر فنی و حمایت ورزشی باشگاه کاله و فدراسیون جمهوری اسلامی ایران به تمام استان‌ها سفر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این سفرها به منظور استعدادیابی از 680 نفر تست انجام شد، افزود: از این تعداد بعد از بررسی انجام شده 148 نفر استخراج شدند.

رمضان، مرحله دوم غربالگری تیم را از شهریورماه تا اسفند 98 مطرح کرد و گفت: در این مرحله تعداد متقاضیان به 48 نفر رسید.

سرمربی تیم ملی بسکتبال 2024 ادامه داد: هم اکنون اولین اردوی تیم 48 نفره با توجه به شرایط کرونایی و رعایت پروتکل بهداشتی با حضور 12 نفر در هر تمرین به منظور آمادگی تیم در باشگاه بسکتبال کاله آمل آغاز شد.

برنامه بازی‌های ایران در جام جهانی بسکتبال جوانان اعلام شداطلاعیه فدراسیون بسکتبال در خصوص استعفای دبیرکل این فدراسیونپایان کار یاران یخچالی در لیگ بسکتبال پرو A آلمان

وی با تاکید بر اینکه عدم به‌کارگیری از دیگر ورودی‌ها به تیم به منظور حذف آنها نبوده است، گفت: هر یک از شرکت‌کننده که شرایط آنان مناسب و عالی شد مجدداً به تیم دعوت می‌شوند و افرادی در بین 48 نفر در صورت ضعیف شدن و نداشتن معیارهای مورد نظرمان خارج می‌شوند که این روند ورود و خروج اواخر سال 2023 ادامه دارد تا نهایی آن در اوایل سال 2024 تیم بازی‌های آسیایی خود را انجام دهد.

انتهای پیام/ 685/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امشب در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مهمان مهرام تهران بود و با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ این تیم را شکست داد.

بر این اساس شهرداری گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

در این دیدار ارسلان کاظمی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان همچنین یک نوزدهم اردیبهشت یک بازی حساس در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد و باید در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان بازی کند .

 

دیگر خبرها

  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی