Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین پوراسماعیل روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، افزود: بدون تردید رسانه های گروهی در تغییر نوع رفتار انتخاباتی مردم تاثیرگذار بوده و بر اساس همین کارآیی باید تمامی رسانه ها با انتشار اخبار و گزارش های مفید و مردم پسند زمینه های لازم و کافی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اطلاع رسانی و خبر را یکی از عناصر مهم در انتخابات دانست و با تاکید بر اینکه رسانه ها نباید در این عرصه خود کنار بکشند، اظهارداشت: افزایش مشارکت مردمی در انتخابات آینده بدون میدان داری رسانه ها و سمت و سو دادن آنها بعه رفتار سیاسی مردم ممکن نخواهد شد.

پوراسماعیل آگاهی دهی و معیارهای لازم برای انتخاب اصلح را یکی از رویکردهای مهم رسانه ها برشمرد و اضافه کرد: تبیین اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی و نقدهای منصفانه از عملکرد دولت ها می تواند جزو رویکردهای رسانه ای در شرایط کنونی کشور باشد که دشمنان تلاش های زیادی برای به حاشیه کشاندن انتخابات و نیز کمرنگ سازی آن انجام می دهد.

وی غلبه بر کینه ورزی دشمنان جمهوری اسلامی برای خدشه دار ساختن انتخابات را منوط به نوع و نحوه تلاش خبرنگاران در رسانه های مختلف دانست و ادامه داد: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم نقش بسیار مهم و برجسته در روشن گری جامعه دارند که به دلیل ارتباط مستقیم با مردم می توانند تمامی نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

پوراسماعیل با بیان اینکه در حال حاضر ضدانقلاب و سلطنت طلبان به شدت برای کاهش میران مشارکت مردم در انتخابات آینده تلاش می کنند، یادآوری کرد: آنها به هر طریق ممکن سعی دارند با انواع دسیسه ها مانع از حضور حداکثری مردم شوند که در این میان رسانه های داخلی باید راهکارهای افزایش مشارکت را بیان کرده و به آن پرداخت کنند.

وی از خبرنگاران به عنوان رزمندگان خط مقدم جبهه نرم یاد کرد و گفت: اهل قلم در این شرایط سخت و تاریخی باید مسیر درست و منطقی را به مردم نشان دهند تا بر اثر همین روشنگری ها شاهد برگزاری انتخاباتی گسترده با حضور حداکثری آحاد مردم شویم.

سرهنگ حسین پوراسماعیل فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز

این فرمانده سپاه هر گونه شائبه مبنی بر دخالت مستقیم این نهاد در انتخابات آینده ریاست جمهوری را کذب خواند و با بیان اینکه چنین مسایلی ساخته و پرداخته دشمنان برای تحت تاثیر قرار دادن فضای انتخاباتی است، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول تاریخ برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی دخالتی نداشته و به هیچ عنوان به صورت مصداقی از نامزدی خاص جانبداری نکرده است.

پوراسماعیل توسعه فضای مجازی طی سال های اخیر را موجب ایجاد تغییرات مهم و گسترده در ذائقه های سیاسی دانست و ادامه داد: این امر موجب افزایش سلایق سیاسی و اجتماعی نیز شده است که رسانه ها باید به این ذائقه ها مسیردهی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز نیز در این نشست با بیان اینکه دشمن و مردم بازیگران اصلی انتخابات آینده هستند، گفت: بر همین اساس دشمنان در صدد ایجاد دو قطبی موشک و معیشت در عرصه انتخابات هستند تا به نوعی اقتصاد را به مسایل سیاسی دخالت دهند.

محمدرضا رحمانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت تبریز

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی افزود: دشمنان چنین تصور می کنند که مردم انقلابی ایران اسلامی انتخابات را فدای معیشت می کنند تا از فناوری های دفاعی خود به خاطر مسایل اقتصادی دست بکشند که چنین تصوری از سوی دشمنان باطل است.

وی حمایت دشمنان انقلاب از نامزدهای غرب زده و تخریب نامزدهای انقلابی را بر همین اساس ارزیابی کرد و اظهار داشت: مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران تصمیم گیر اصلی هستند که این تصمیم گیری باید بر اساس شناخت صورت بگیرد و البته نقش رسانه ها در آگاهی دهی به مردم بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد.

رحمانی از خبرنگاران رسانه های گروهی درخواست کرد تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی هر آنچه در توان دارند برای تهییج، تشویق و ترغیب آحاد مردم برای حضور در این عرصه مهم سیاسی و اجتماعی گام بردارند.

وی پرداختن به پیشرفت های علمی و فناوری ایران اسلامی، نقد های منصفانه از دولت های قبلی، تشریخ قدرت نرم نظام در منطقه، پیشرفت های  دفاعی و ایجاد امیدآفرینی را از رویکردهای مهم رسانه های گروهی در این روزهای حساس برشمرد.

به گزارش ایرنا، نمایندگان اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در این نشست پیشنهادات و نقطه نظرات خود پیرامون افزایش مشارکت مردمی در انتخابات را تشریح کردند.

وی 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ تبریز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ تبریز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ تبریز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخبار کنکور انتخابات آینده جمهوری اسلامی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد

مهرداد لاهوتی منتخب مردم شهرستان لنگرود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در صدا وسیمای مرکز گیلان با مدیر کل این مرکز دیدار و گفتگوکرد.

مهرداد لاهوتی در این دیدار ضمن قدردانی از ابتکارعمل رسانه ملی در ایجاد کانال‌های تلویزیونی و افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ، از صدا و سیما خواست مثل همیشه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را در حل مشکلات استان به ویژه در بخش‌های کشاورزی از جمله محصولات استراتژیک استان همچون برنج، چای و ابریشم یاری کند.

منتخب مردم لنگرود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره دغدغه‌های مردم استان و شهرستان لنگرود در سه بخش کشاورزی، برنج، چای و ابریشم افزود: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی برنج، باغ‌های چای و توت به علت حمایت نکردن کشاورزان، واردات بیش از حد این محصولات، نبود سد‌های کافی و مدیریت ضعیف منابع آبی در فصل بارش ها، بخشی از مشکلات استان و شهرستان است.


وی همچنین به کم توجهی به صنایع در گیلان از جمله صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: تکمیل بندر گردشگری شمال کشور در چاف و چمخاله و بهره برداری از تله کابین لنگرود می‌تواند در اقتصاد استان اثر گذار باشد.

مهرداد لاهوتی مهاجرت به گیلان را از دیگر موارد مهم و قابل توجه دانست وافزود: با توجه به مهاجرت پذیر بودن گیلان باید در فراهم کردن زیر ساخت‌های استان تجدید نظر کرد تا در آینده مردم دچار مشکل نشوند.

مهرداد لاهوتی همچنین حل تداخل زمین‌های مردم با دولت ، در چاف و چمخاله و بخش اطاق ور لنگرود را از دیگر دغدغه‌های این شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات و راهکار‌های حل آن را در مجلس مطرح و پیگیری خواهیم کرد گفت: از صدا و سیمای گیلان هم به عنوان حلقه واسط بین حاکمیت و مردم می‌خواهیم مثل همیشه با تولید برنامه‌های مختلف ما را در رسیدن به اهداف یاری کنند تا مشکلات مردم این استان کشاورزی را حل کنیم.


مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه صداوسیما، صدای مردم به مسئولان است، گفت: هم اکنون برنامه‌های خبری و تولیدی بسیاری با رویکرد حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها در این مرکز در حال تولید و پخش است و برنامه‌ی جدید تلویزیونی «پاسخ» با رویکرد پیگیری مطالبات مردم از مسئولان که هر چهارشنبه ساعت ۳۰: ۲۱ از شبکه باران پخش می‌شود از جمله این برنامه هاست.

تقی ربانی انعکاس توانمندی‌ها و مشکلات همه‌ی شهرستان‌ها از جمله لنگرود با رویکرد «عدالت گستری»، «هویت محوری» و «شتاب دهی در پیشرفت» را از برنامه‌های الویت دار این مرکز و سازمان عنوان کرد و افزود: برای ادامه این روند و پخش این برنامه‌ها از قاب شبکه استانی و شبکه‌های ملی ، استقبال و اعلام آمادگی می‌کنیم.

مهدی محمودی معاون خبر صدا وسیمای مرکز گیلان هم در این نشست، توجه به حل مشکلات بخش کشاورزی و پیگیری دقیق و کارشناسانه آن را از مطالبات به حق مردم دانست و گفت: با تولید و پخش خبر و گزارش در بخش‌های مختلف استان و کشور در تلاش هستیم تا مسائل استان را با کمک مسئولان با محوریت خودکفایی در تولید حل کنیم و شاهد صادرات انواع محصولات تولیدی استان در بازار‌های دیگر کشور‌ها باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات