Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:07:38 GMT

شجاعی و دژاگه در محلی دور از ذهن!

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۷۲۱۹

شجاعی و دژاگه در محلی دور از ذهن!

دو کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال در تمرینات تراکتور حضور ندارند و کسی نمی داند آنها کجا هستند.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان سابق تیم ملی و کنونی تراکتور بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ناپدید شده اند و مشخص نیست چه آینده ای در انتظار آنها است.


این دو ستاره بزرگ فوتبال ایران که سومین فصل حضورشان در تراکتور را سپری می کنند، در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در امارات تیم شان را همراهی کردند و در چند مسابقه نیز به میدان رفتند اما بعد از این بازی ها دیگر در تمرینات تراکتور حضور پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینطور که از شواهد پیدا است شجاعی و دژاگه حتی همراه اعضای تیم تراکتور از دوبی به ایران هم برنگشتند و در خارج از کشور مانده اند. بعد از بازگشت تراکتور به تهران مسئولان باشگاه اعلام کردند که دو کاپیتان باتجربه تیم شان چند روز به مرخصی رفته اند و به زودی در تمرینات حاضر می شوند. این اتفاق اما تاکنون رخ نداده است.

 

 

 


در شرایطی که گفته می شد آنها قبل از بازی با پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به ایران می رسند و در این مسابقه حاضر خواهند بود، اما بازهم چنین اتفاقی رخ نداد و مشخص نیست این دوبازیکن هم اکنون کجا هستند.


دژاگه و شجاعی فعلا در تمرینات تراکتور هم حضور پیدا نمی کنند تا شایعات زیادی پیرامون آینده شان مطرح شود. در این خصوص امروز حسن آذرنیا مدیر تیم تراکتور در مصاحبه ای ضمن حمایت از رسول خطیبی سرمربی تیم گفته بود که باشگاه با این دو بازیکن برای اخذ تفاهم در حال مذاکره است اما مشخص نیست این تفاهم برای بازگشت آنها صورت می گیرد یا اینکه اتفاقات دیگری مثل جدایی رخ خواهد داد.


مساله ای که مشخص است، شجاعی و دژاگه فعلا در تبریز حضور ندارند و در تمرینات تراکتور هم غایبند و باید دید طی روزهای آینده چه شرایطی برای این دو کاپیتان سابق تیم ملی رخ خواهد داد و آنها چگونه خود را در محافل فوتبالی نمایش خواهند داد.

تراکتور مسعود شجاعی اشکان دژاگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی اشکان دژاگه تمرینات تراکتور دو کاپیتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، آرشا شکوری سال گذشته به واسطه درخشش در تیم ملی نوجوانان در راه صعود به جام جهانی زیر ۱۷ سال و بازی در این رقابت‌ها چهره شد.

این دروازه‌بان که در این فصل به هوادار پیوسته بود، امسال کنار علیرضا حقیقی، گلر سابق تیم ملی به تمرین پرداخت و سرانجام پس از ۲۵ بازی لیگ و حذفی، علیرضا حقیقی با نیمکت نشینی استراحت می‌کند و آماده دیدار با نفت آبادان می‌شود و آرشا شکوری به میدان خواهد رفت.

شکوری جوان در بازی جام حذفی هوادار مقابل مس سونگون در ورزشگاه دستگردی نخستین بازی خود در رده بزرگسالان را با هوادار تجربه خواهد کرد‌.

دیگر خبرها

  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی