Web Analytics Made Easy - Statcounter

فواد خداکرمی رئیس شورای هماهنگی حراست‌های صنعت آب و برق خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گروه جهادی حراست‌های صنعت آب و برق استان طی سال‌های اخیر با هدف کاهش سطح آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی اقدام به شناسایی نقاط محروم و آسیب پذیر و اجرای پویش‌های متعدد با مشارکت کارکنان و خانواده صنعت آب و برق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا، تاثیر‌های اقتصادی آن بر معیشت خانواده‌های محروم بیش از هر زمانی دیگر نمایان شد و بر این اساس گروه‌های جهادی این شورا طی عملیات‌های متعدد در ماه‌های اخیر، امدادرسانی به مناطق محروم استان خوزستان را از برنامه‌های عملیاتی خود قرار داد.

خداکرمی اظهار داشت: شناسایی مناطق محروم، بررسی چالش‌ها و مشکلات آنان و ارائه راهکار‌های کاربردی و عملیاتی کردن طرح‌ها از رویکرد‌های این شورا است و با تکیه بر لطف خداوند، حمایت مدیران و مشارکت خانواده بزرگ صنعت آب و برق این روند رو تقویت و توسعه خواهیم داد.

فرجام خدایار مسئول گروه جهادی این شورا بیان کرد: تامین بسته‌های مواد غذایی، تعمیر وسایل الکترونیکی و آبرسانی، سرویس دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی، ضدعفونی معابر و منازل و ارائه خدمات پزشکی از دیگر اقدامات این گروه جهادی طی ماه‌های اخیر به ویژه در شهرستان‌های محروم باوی، باغملک و اندیکا بوده است.

او ادامه داد: در ادامه این عملیات‌ها و به مناسبت ماه مبارک رمضان و حلول عید سعید فطر، با همکاری مجموعه حراست‌های نیروگاه رامین، سازمان آب و برق، آبفا خوزستان، طرح نیروگاه شهدای ویس و حوزه بسیج شهید صالحی نژاد شهرستان باوی ضمن ارائه خدمات پزشکی و ضدعفونی منازل، اقدام به تامین بسته‌های مواد غذایی و توزیع میان مردم محروم مناطقی از شهرستان باوی از جمله کوی گلستان شیبان، خیط الرواس، شهرک طالقانی و زرگان ابوفاضل کردیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمکهای مومنانه بسته معیشتی صنعت آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور

حسن شاه‌حسینی معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: شرکت ۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در طرح عهد خدمت نوروز موجب شد تا استان خوزستان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.

او می‌گوید: طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: در این گروه‌های جهادی، هزار و ۱۹۲ دانشجوی بسیجی از استان خوزستان حضور داشتند که از نظر تعداد دانشجو پس از استان تهران رتبه دوم را نیز در سطح کشور کسب کردند.

حسن شاه حسینی با بیان اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی