Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در نشست مشترک استاندار اردبیل با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با افزایش تعداد سهیمه یارانه‌ای بیمه کارگران صنعت ساختمان موافقت شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، قاسم رحیمی گفت: در نشست مشترک استاندار اردبیل و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، با افزایش سهمیه یارانه‌ای بیمه کارگران صنعت ساختمان و فضای درمانی تامین اجتماعی در استان اردبیل موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با عنوان اینکه تعداد 24 هزار کارگر صنعت ساختمان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: افزایش تعداد سهمیه بیمه‌ یارانه‌ای کارگران صنعت ساختمان در استان اردبیل برای افزایش چتر حمایتی از این کارگران از موارد درخواستی بود که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دستور عملیاتی سازی آن را صادر کرد.
رحیمی افزود: در این نشست با توسعه تخت‌های بستری بیمارستان سبلان تامین اجتماعی به تعداد 250 تخت با افرایش دو طبقه دیگر به بنای در حال احداث درمانگاه عمومی و تخصصی در محوطه بیمارستان سبلان جهت استفاده به عنوان فضای بستری و راه‌اندازی درمانگاه شماره 2 اردبیل نیز موافقت شد. 
وی اعلام کرد: مرکز دیالیز، MRI، اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی با اعتبار 54 میلیارد تومانی و پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصدی به زودی به ‌بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارگران صنعت ساختمان تامین اجتماعی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۸ اردیبهشت/طرح جدید پلیس به عابران پیاده رسید
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی