Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@22:23:16 GMT

ماحرای زندانی شدنی ستاره تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۶۶۰۸

ماحرای زندانی شدنی ستاره تراکتور

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عکاشه حمزویی مهاجم الجزایری که در نیم فصل اول در تراکتور توپ می زد با تصمیم کادر فنی این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل از این تیم جدا شد ولی با گذشت چند ماه به دلیل اختلاف با مدیران تراکتور این بازیکن نمی توانست از ایران خارج شود.

ممنوع الخروجی عکاشه حمزویی به دلیل عدم پرداخت ۱۵ هزار دلار مالیاتی بود که به گفته این بازیکن، باشگاه موظف به پرداختش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چالش این مهاجم الجزایری با باشگاه تراکتور بر سر پرداخت مالیات تا جایی پیش رفت که حتی پای سفارت الجزایر هم به میان آمد اما خبری از حل مسئله نبود.

طولانی شدن روند رسیدگی به این مسئله از سوی باشگاه تراکتور و بی نتیجه ماندن رایزنی‌ها در نهایت عکاشه را واداشت تا شخصاً نسبت به پرداخت مالیات اقدام کند.

وی در روزهای گذشته اقدامات مربوطه را انجام داد تا مجوز خروج از کشور را بگیرد و به نوعی آزاد شد. قرار است این مهاجم فردا ایران را ترک کند و به الجزایر بازگردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

کد خبر 6089668

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است