Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اهمیت اجرایی شدن شعار سال در دستگاه های تابعه وزارت متبوع گفت: همدلی و همراهی مدیران عضو شورای هماهنگی برای اجرایی شدن شعار سال لازم است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های استانی تابعه وزارت متبوع سال1400، از مدیران کل ادارات تابعه وزارت متبوع در استان به جهت همدلی و تشریک مساعی و حضور پررنگ ایشان در جلسات مستمر شورای هماهنگی در سالی که گذشت تقدیر کرد و گفت: باتوجه به شرایط خاص کشور در بحث تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی و همچنین وجود بیماری منحوس کرونا که بسیاری از مسائل مهم را تحت الشعاع خود قرارداده است طی سالی که گذشت تک تک مدیران عضو شورای هماهنگی صمیمانه با همراهی و هم فکری در رفع و تسهیل موارد مشترک برای جامعه هدف گام های موثری برداشته و اقدامات خوب و مطلوبی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی ادامه داد: همدلی و همراهی مدیران عضو شورای هماهنگی برای اجرایی شدن شعار سال لازم است و قطعا اعضا شورای هماهنگی در این مسیر عزم جدی و اهتمام بیشتری در استان خواهند داشت .
آموزش دانشجویان بر اساس طرح دوگانه در این جلسه انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان طبق دستور جلسه برنامه های پیشنهادی حوزه مدیریتی خود مبنی بر آموزش دانشجویان بر اساس طرح دوگانه ، عملیاتی نمودن مصوبات شورای عالی اشتغال و ارائه تسهیلات به مهارت آموختگان فنی و حرفه ای برای هدفمند نمودن آموزش های مهارتی ، ارائه آموزشهای مهارتی در حوزه صنعت توریسم و گردشگری و راه اندازی مرکز هتلداری در شهرستان سلطانیه و کاربست طرح پژوهش طراحی و پیاده سازی سامانه همراه کارجویان ماهر اعلام کرد.
قانون حمایت از حقوق معلولین
محمدی قیداری، مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز بحث قانون حمایت از حقوق معلولین را مطرح کرد که به پیشنهاد مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان قرار بر تشکیل کمیته مشترک با حضور اداره بهزیستی، مدیریت امور اجتماعی اداره کل متبوع و کمیته امداد استان شد تا راهکارهای اجرایی شدن اشتغال معلولین بررسی و پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرایی شدن شعار سال استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود