Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:40:01 GMT

صلاحیت ۱۴ داوطلب دیگر شوراهای شهر در خراسان جنوبی تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۷۰۱

صلاحیت ۱۴ داوطلب دیگر شوراهای شهر در خراسان جنوبی تایید شد

غلامرضا حسین‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۶۶ داوطلب که در مرحله اول بررسی‌ها در هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌های استان تایید صلاحیت نشدند، ۵۷ نفر در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت اعتراض خود در مراجع ذیربط اقدام کردند، ۲ نفر انصراف دادند و هفت نفر باقیمانده اعتراضی ارایه ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: درخواست‌های وصول شده داوطلبان معترض در مهلت قانونی ۱۰ روزه در هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان رسیدگی شد که از این تعداد ۱۴ نفر تایید صلاحیت شدند.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: رای ۴۳ نفر دیگر از داوطلبان به قوت خود باقی ماند و این افراد در چهارمین مرحله مجازند که اعتراض خود را پس از دریافت نتیجه از فرمانداری شهرستان‌ها در ۲۴ اردیبهشت ماه به مدت چهار روز برای ارائه به هیات مرکزی انتخابات، در فرمانداری شهرستان به ثبت برسانند.

وی گفت: نتیجه چهارمین مرحله از بررسی‌ها برای معترضان شهر بیرجند در مدت ۱۰ روز و برای سایر شهرستان‌ها طی مدت پنج روز به ستاد انتخابات استان ابلاغ خواهد شد.

حسین‌پور افزود: در مجموع در مرحله اول از مجموع ۵۶۸ داوطلب شوراهای اسلامی شهر در خراسان جنوبی که صلاحیت آنان در هیات‌های نظارت بررسی شد، ۵۰۲ نفر تایید صلاحیت شدند و با تایید ۱۴ نفر دیگر در هیات عالی نظارت استان شمار کل داوطلبان در این مرحله به ۵۱۶ نفر رسید.

وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهری استان در چهار مرحله صورت می‌گیرد گفت: اولین مرحله بررسی‌ها توسط هیات اجرایی شهرستان به ریاست فرماندار و دومین مرحله از بررسی توسط هیات نظارت شهرستان انجام شد.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی گفت: ماحصل این دو دوره بررسی، عدم احراز صلاحیت ۶۶ داوطلب مطابق مستندات دریافتی از مراجع نظارتی بود و داوطلبان رد صلاحیت شده پس از این دو مرحله حق اعتراض به رای صادره را برای بررسی در هیات عالی نظارت استان داشته‌اند.

نام‌نویسی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند سال گذشته به مدت یک هفته تا ساعت ۲۴ روز ۲۶ اسفند انجام شد و ۶۰۷ نفر در مهلت تعیین شده ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری نیز از روز دوشنبه ۱۶ فروردین امسال آغاز شد و به مدت هفت روز تا روز یکشنبه (۲۲ فروردین) ادامه داشت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خراسان جنوبی هیات نظارت مجلس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خراسان جنوبی هیات نظارت مجلس اخبار کنکور انتخابات شوراهای هیات عالی نظارت شوراهای اسلامی خراسان جنوبی اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد

ایسنا/مازندران رییس ستاد استانی آزمون‌های سراسری مازندران گفت: مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با رقابت بیش از ۳۸ هزار داوطلب در استان مازندران در سلامت کامل انجام شد.

دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران و رییس ستاد استانی با اشاره به این نکته که این تعداد از داوطلبان در پنج گروه آزمایشی شامل ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت می‌کنند، افزود: پنج هزار و ۲۸۸ داوطلب در گروه ریاضی فیزیک، ۱۰هزارو ۷۵۳  داوطلب در گروه علوم انسانی، ۱۷ هزار و ۴۳۲ داوطلب در گروه علوم تجربی، هزار و ۷۱۰ داوطلب در گروه هنر و سه‌هزار و ۳۲۷ داوطلب در رشته زبان‌های خارجی شرکت کردند.

علی‌نژاد با تاکید بر این‌که با همت همه ارکان برگزاری آزمون، این رویداد به سلامت و بدون هیچ حاشیه‌ای در استان برگزار گردید، خاطرنشان کرد: از مجموع داوطلبان، تعداد ۲۴۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴۰۹۳ داوطلب مرد بودند که در ۱۹ حوزه امتحانی و در ۱۷ شهرستان شامل: آمل، بابل، بابلسر،‌ بندپی شرقی،‌ بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم‌شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت پرداختند.

بازدید دکتر یوسف نوری استاندار جدید مازندران و دکتر سیدجلال موسوی خطیر معاون تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی از حوزه‌های برگزاری آزمون بابلسر و ساری، از دیگر نکات قابل اشاره در این آزمون بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، نتایج آزمون نوبت اول، براساس تقویم اعلامی سازمان سنجش، نیمه دوم خرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد. هم‎چنین بر اساس اعلام سازمان سنجش، نوبت دوم آزمون سراسری، ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار و نتیجه آن نیمه دوم مرداد ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد و داوطلبان پس از دریافت کارنامه نهایی، در همان زمان می‌توانند انتخاب رشته نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد