Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه الهلال عربستان با اندرسون تالیسکا مهاجم برزیلی به توافق رسیده است.

تیم فوتبال الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران بازی می‌کند.

به گزارش طرفداری، باشگاه الهلال عربستان برای تقویت خط حمله خود جذب بازیکنان جدید را در برنامه قرار داده است. این باشگاه ابتدا با موسی مارگا مهاجم پورتو قرارداد بست و حالا در آستانه امضای قرارداد با اندرسون تالیسکا مهاجم سابق بنفیکا پرتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالیسکا در حال حاضر در تیم گوانگژو چین بازی می‌کند و از باشگاه النصر عربستان هم پیشنهاد داشت اما الهلال تمام تلاش خود را برای جذب وی انجام داد.

به گفته پدرو آلمیدا خبرنگار پرتغالی، تالیسکا با الهلال توافق کرده است و قراردادش را در روز ۳۰ ژوئن به امضا می‌رساند. این خبرنگار مدعی شد تالیسکا سالانه ۶ میلیون یورو به علاوه ۱.۵ میلیون یورو پاداش از الهلال دریافت می‌کند.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد من فرهاد مجیدی هستم؛ بالغ تر و بلند مدت تر! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس رابطه بازیکنان یوونتوس با کریستیانو رونالدو به هم خورده است / گاتزتا محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان در انتظار یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید / ادعای اسکای

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!

الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان که در بازی برگشت تیمش مقابل الهلال از زمین اخراج شد و پس از آن در حرکتی غیرحرفه‌ای و مبتدیانه نتیجه یک - صفر را به هواداران رقیب نشان داد، پس از باخت دیشب الهلال در صفحه اینستاگرام این باشگاه کامنتی با همین نتیجه و چند ایموجی خنده گذاشت که باعث خشم هواداران شد.

 

منبع خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • چرا دوباره مادر چاوز؟