Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به پاسخ کوبنده حماس به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: پیروزی محور مقاومت در جبهه یمن و فلسطین با الگوبرداری از روحیه مقاومت در انقلاب اسلامی به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی  قاضی دزفولی» صبح امروز (پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت) در آیین نماز عید سعید فطر که به در فضای باز مقابل مصلی امام علی (ع) این شهرستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد اظهار کرد: توبه و استغفار مهمترین دستاورد عبادی ماه رمضان است و توبه کننده حقیقی مانند کسی است که مرتکب گناهی نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه از منظر قرآن کریم بهترین توشه ها برای آخرت تقوا و پرهیزکاری است افزود: از منظر امام علی (ع) ناله گناهکاران برای توبه کردن نزد خدای سبحان از تسبیح کننده محبوب‌تر است.

 

وی در خطبه دوم نماز عید فطر با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که آمریکا را شیطان بزرگ نامگذاری کردند ادامه داد: امروز ناامنی، جنگ و جنایات در منطقه به دلیل توطئه‌های دولت تروریستی آمریکا و دست‌های پشت پرده آمریکا در جنایات منطقه مشهود است.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره حادثه تروریستی در افغانستان و  محکومیت به خاک و خون کشیدن دختران مظلوم افغانستانی بیان کرد: سکوت جوامع بین الملل در برابر این عملیات تروریستی پذیرفتنی نیست باید از مجامع بین الملل پرسید که آیا اگر چنینی اتفاق و جنایتی در یکی از کشورهای اروپایی رخ می‌داد باز هم سکوت می‌کردند.

 

وی تصریح کرد: قطعا در حادثه تروریستی افغانستان، ردپای آمریکا و صهیونیسم وجود دارد همانگونه که در جنایات یمن نیز نقش آمریکا و حمایت آنها از دولت سعودی مشهود است.

 

امام جمعه دزفول در ادامه  با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اضافه کرد: امروز محور مقاومت پیش از گذشته قوی و‌ متحد است و رزمندگان فلسطینی و حماس با موشک‌های نقطه زن خود پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن ده‌ها فلسطینی در روز قدس امسال در مسجد الاقصی را کوبنده داده که این نشان می‌دهد دوران بزن درو استکبار به پایان رسیده است.

 

وی به تبیین مقاومت از منظر امام خمینی (ره) پرداخت و ابراز کرد: مقاومت ملت ایران بنا به فرمایش مقام معظم رهبری همچون فلزی مستحکم است که ایران اسلامی را توانسته در برابر دشمنان ایستاده نگه دارد و امروز موفقیت‌های جبهه یمن، فلسطین و عراق برگرفته از انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه دزفول در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد:  جامعه رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته و باید گفتمان انقلابی صبغه اصلی تبلیغات انتخابات باشد.

 

وی شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی دانست و یاد آور شد: مردم فهیم ایران اسلامی خوب می‌دانند که شرکت کردن در انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز است و بر اساس تکلیف شرعی در این رویداد سیاسی شرکت خواهند کرد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول شهرستان دزفول دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد