Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، کشور‌های اروپایی نظیر اتریش، آلمان و انگلیس اعلام کردند به دلیل وضعیت امنیتی و پرتاب موشک از غزه به اراضی اشغالی، پرواز‌های هوایی را به فرودگاه بن‌گورین به حالت تعلیق درآوردند.

پیشتر نیز کشور‌های آمریکا و فرانسه از ممنوعیت پرواز به اراضی اشغالی خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت فلسطین طی ۳ سه روز گذشته موشک‌هایی را به طرف تل‌آویو مرکز رژیم صهیونیستی و فرودگاه بن‌گورین پرتاب کردند که موجب شد پرواز‌های این فرودگاه به فرودگاهی دیگر منتقل شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اراضی اشغالی فلسطین اشغالی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضاپیمای پرسروصدای بوئینگ ناکام شد!

 به گزارش  تابناک به نقل از دیجیاتو، دلیل عقب‌ افتادن پرتاب فضاپیمای استارلاینر که قرار بود حامل فضانوردان ناسا باشد، مشکل دریچه اکسیژن در سکوی موشک اطلس V ذکر شده است.
 

 براساس پست ناسا در ایکس، دلیل عقب‌افتادن پرتاب فضاپیمای استارلاینر مشکل در دریچه اکسیژن سکوی موشک اطلس V ذکر شده است. موشک اطلس V که توسط United Launch Alliance ساخته شده است، از سال ۲۰۰۲ مأموریت‌های خود را با نرخ موفقیت ۱۰۰ درصدی انجام داده است، اما این اولین مأموریت آن برای حمل فضانوردان بود.

 

یک مقام مسئول در کنترل این مأموریت در پخش تلویزیونی، تقریباً دو ساعت و یک دقیقه قبل از پرتاب برنامه‌ریزی‌شده در ساعت ۱۰:۳۴ به وقت محلی، گفت که تیم مهندسی ارزیابی کرده است که این فضاپیما دچار مشکل شده و نمی‌تواند پرواز کند.

فعلاً تاریخ جدیدی برای پرتاب این مأموریت اعلام نشده است، اما احتمال دارد جمعه ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) استارلاینر به فضا برود. استارلاینر اولین خدمه فضانورد خود را به ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد برد. بوچ ویلمور و سونی ویلیامز هر دو خلبان آزمایشی نیروی دریایی ایالات‌متحده و همچنین فضانوردان قدیمی ایستگاه فضایی بین‌المللی هستند. انتظار می‌رود مأموریت جدید استارلاینر آن‌ها حدود یک هفته به طول بیانجامد.

درصورتی که ویلمور و ویلیامز به فضا بروند، اولین خدمه‌ای خواهند بود که از ایستگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال از زمان آپولو ۷ در سال ۱۹۶۸ این کار را انجام می‌دهند. آن‌ها همچنین اولین انسان‌هایی خواهند بود که از زمان پرتاب «گوردون کوپر» (در سال ۱۹۶۳)، با موشک‌های سری اطلس به فضا پرواز می‌کنند.

دیگر خبرها

  • فضاپیمای پرسروصدای بوئینگ ناکام شد!
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «بویینگ» و «ناسا» فضاپیمایی جدید پرتاب خواهند کرد